Var der ikke et kageforum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Kaufie

Burde de forskellige spørgsmål og oplysninger i de sidste 5 debatter ikke ligge i kageklubbens forum??

Ikke at jeg har noget imod at der snakkes kage og fremstilling/showoff heraf i juli-gruppen - men det er måske ikke så service-minded overfor dem udenfor gruppen, der gerne vil være med i kageklubben??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

linemus

Jo, der er. Og vær så søde at stemme om kageklubbens kommende opbygning her:  www.baby.dk/debat/22337pi1/baby-dk/afstemning-om-kageklubben.aspx.

Har nu heller ikke noget imod kagesnak herinde også. Nogle ting er måske bare lidt mere juli-mindede

Anmeld

14. juli 2009

Tynen

Nu er jeg nok en af dem der har spammet denne gruppet lidt kraftigt med "ikke juli børns indlæg" og fik det faktisk rigtig dårlig hver gang jeg oprettede et kageindlæg.. 

Jeg vil efterhånden bruge Kageforaet når det kommer ordentlig op at køre igen.
Synes lidt det er noget rod med alle de grupper, så kan godt forstå at folk ikke ved hvor de skal poste indlæggene.

Til andres forsvar skal det også lige siges at gruppen først er kommet på Debatlisten fra igår af..
Den nye kategori kunne kun åbnes via et link inde fra foraet "Baby.dk" af..
Så måske har folk ikke vidst den var oprettet, eller også har de ikke kunnet finde den..

Bla bla bla..
Jeg har været uden menneskelig kontakt i 5 døgn nu.. Bær over med mig

Anmeld

14. juli 2009

Kaufie

Det er helt i orden kagekoner

Og jeg vil da også være bange for, at der bliver helt stille herinde hvis der ikke er mere kagesnak....... Njaaaa, nok ikke helt stille.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.