HJÆLP!! Bæresele til nyfødte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

lycly

Strækvikle! Den er genial

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

thegirl22

Baby björn har vi brugt fra dag 1 

Anmeld

5. august 2013

Mum33

Har kølige købt en Beco butterfly. Fantastisk  Kan kun anbefale. Den har også indsats og kan bruges op til 20 kg

Anmeld

5. august 2013

grønbæk

Man kan jo sagtens placere barnet i en Babybjörn, så numsen sidder længere nede og hvis de var SÅ skadelige, ville de nok ikke have haft den succes og hvis det gør SÅ stor smerte for barnet at sidde i en Babybjörn sele, så ville børnene jo sidde og skrige.

Jeg bliver lidt træt af alt det hysteri.....

De andre vikler og seler der nævnes er helt klart også gode og mit svar til ts vil være en ringslynge, den er vild nem at bruge og kan bruges i mange år frem

Anmeld

5. august 2013

lycly

grønbæk skriver:

Man kan jo sagtens placere barnet i en Babybjörn, så numsen sidder længere nede og hvis de var SÅ skadelige, ville de nok ikke have haft den succes og hvis det gør SÅ stor smerte for barnet at sidde i en Babybjörn sele, så ville børnene jo sidde og skrige.

Jeg bliver lidt træt af alt det hysteri.....

De andre vikler og seler der nævnes er helt klart også gode og mit svar til ts vil være en ringslynge, den er vild nem at bruge og kan bruges i mange år frem

Enig! Forstår slet ikke hvor det der hysteri og pludselige had til babybjörn kommer fra? Jeg har en og brugte den til min datter og nu også til min søn - ingen af dem har klaget

Anmeld

5. august 2013

gonefishing

Yessir skriver:

Hvilke bæreseler kan man bruge fra dag 1 af/til nyfødte babyer?
Det er til når vi skal ud og gå med hunden og hurtigt ned og handle og der synes vi det er lidt nyttesløs, at tage barnevognen når det højst vare 30 min.

Ergo bæresele MED babyindsats, kan bruges fra nyfødt

Anmeld

5. august 2013

tarkoflen

Vi har købt en manduca og den er skøn! Den kan klart anbefales

Der er indbygget babyindsats, det har de andre ikke. Ergobaby har en smart lille taske på, og den mangler jeg lidt på manduca, men det er det eneste, jeg godt kunne bruge men altså det er jo ikke værre, end at jeg tager en lille taske med til telefon og nøgler og sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.