Graviditets sukkersyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

SjeBets

FrkZier skriver:

dem jeg kender der har haft det har faktisk slet ikke haft nogle symptomer på det

Nå ja så må jeg vente og se om jeg bare er nervøs for ingenting ... det er en lille mdr til glukose belastningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

SjeBets

DianaRJS skriver:

Jeg fik at vide da jeg ventede den ældste, at der ikke var nogle symptomer på det. Jeg var nervøs for om jeg ville få det når nu man skulle gå så langtid mellem blodprøverne, og spurgte derfor.... MEN han er 5 nu, så om de har fundet ud af noget skal jeg self. ikke kunne sige

Blodprøver ? tester de det ikke ved glukose behandlingen ... jeg ved det ikke jeg har ikke haft det, er bare blevet nervøs på mine gamle dage ... Heh tænke ikke over det med de to første

Anmeld

6. august 2013

Clisolka

SjeBets skriver:

Må håbe jeg er lige så heldig som ved de første to så

Og det er da sejt at du har fået så meget ros og kan komme af insulinen

Jeg skal nok krydse fingre for dig 

Anmeld

6. august 2013

SjeBets

Babymor2010 skriver:

Jeg skal nok krydse fingre for dig 

Tark ... sjovt som man bliver mere opmærksom på risikoerne jo ældre man bliver, da jeg var 20 var det ikke en tanke der var i mit hovde, tog bare tingene som de kom.  Heh

Anmeld

6. august 2013

Clisolka

SjeBets skriver:

Tark ... sjovt som man bliver mere opmærksom på risikoerne jo ældre man bliver, da jeg var 20 var det ikke en tanke der var i mit hovde, tog bare tingene som de kom.  Heh

Haha ja 

Anmeld

6. august 2013

DianaRJS

SjeBets skriver:

Blodprøver ? tester de det ikke ved glukose behandlingen ... jeg ved det ikke jeg har ikke haft det, er bare blevet nervøs på mine gamle dage ... Heh tænke ikke over det med de to første

jo de tester det ved glukosebelastning men kræver de tager en ´blodprøve bagefter

Anmeld

6. august 2013

Maja_4000

Jeg havde også graviditetssukkersyge ..

Jeg ved ikke det var et symptom, eller om alle gravide har det sådan men jeg kunne blive meget skidt når mit blodsukker lå lavt .. Gik aldrig nogen steder uden et eller andet spiseligt i tasken ..

Min far har sukkersyge (type 1) og jeg fik det ligesom han beskriver det, når han er brug for mad ..

Jeg har faktisk ikke været til testen efter graviditeten endnu .. Så måske har det stadig

Anmeld

6. august 2013

gonefishing

SjeBets skriver:

Er der nogle der har haft graviditetssukker syge som kan svare på om det var noget de mærkede til, hvordan det blev opdaget ?

Jeg ligger i risikozonen, for det, men det har jeg gjort med alle ungerne, men vil gerne høre om det er noget som man mærker får man det skidt eller andet

Har du fået tilbydt glukose belastning?

Anmeld

6. august 2013

SjeBets

Flodkilling skriver:

Har du fået tilbydt glukose belastning?

ja her om en 4 ugers tid skal jeg have den lavet.  fik jeg også med den første, ikke nr 2, hvilke undre mig da det var der jeg var størst, men det må have været en forglemmelse fra lægens side. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.