stærke smerter omkring underliv og bækken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Hailiesmom11

Babymor2010 skriver:

Jeg kan huske at jeg ikke engang kunne gå et par meter uden det gjorde ondt - kæresten måtte hjælpe mig op fra sofaen og sengen 

Hvis du har fået det skidt, så ring hellere én gang for meget end en gang for lidt til FG 

Synes bare ikke jeg vil ringe til dem uden grund, var slet ikke så meget gal sidste graviditet føler mig bare sådan til besvær..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Clisolka

Hailiesmom11 skriver:

Synes bare ikke jeg vil ringe til dem uden grund, var slet ikke så meget gal sidste graviditet føler mig bare sådan til besvær..

Jeg tror bestemt ikke de vil se det som besvær at du lige giver dem et kald  Som jeg skrev før, hellere én gang for meget end én gang for lidt, jeg ville ikke tøve med at ringe hvis det var mig

Anmeld

5. august 2013

AnthonsMor

Hailiesmom11 skriver:

Ja jeg overvejede det også lige men nu prøver jeg lige at ligge lidt mere inden og ser om det ikke går væk af sig selv..

Håber det bedste for dig og baby

Anmeld

5. august 2013

Hailiesmom11

Martsbaby skriver:

Håber det bedste for dig og baby

Tak.. Fik snakket med en Jordmor og hvis jeg får det værre skal jeg endelig ringe igen, men det er blevet lidt bedre, skal heldigvis scannes om 2uger og så ved vi om han snart må komme ud..

Anmeld

5. august 2013

AnthonsMor

Hailiesmom11 skriver:

Tak.. Fik snakket med en Jordmor og hvis jeg får det værre skal jeg endelig ringe igen, men det er blevet lidt bedre, skal heldigvis scannes om 2uger og så ved vi om han snart må komme ud..

Godt, at det blev bedre, og at du lige fik snakket med en jm

Er det vækstscanning du skal til?

Anmeld

6. august 2013

Hailiesmom11

Martsbaby skriver:

Godt, at det blev bedre, og at du lige fik snakket med en jm

Er det vækstscanning du skal til?

Ja det var godt..
Ja og Nej vi bliver tjekket ca hver 4. Uge på at vores søn har omfalocele (Stor navlebrok) for at se hvordan den udvikler sig og om han tager på som han skal

Anmeld

6. august 2013

AnthonsMor

Hailiesmom11 skriver:

Ja det var godt..
Ja og Nej vi bliver tjekket ca hver 4. Uge på at vores søn har omfalocele (Stor navlebrok) for at se hvordan den udvikler sig og om han tager på som han skal

Nå for pokker..

Anmeld

6. august 2013

Hailiesmom11

Martsbaby skriver:

Nå for pokker..

Men vi har vænnet os til tanken og det er heldigvis ikke så slemt som de frygtede så vi er i gode hænder

Anmeld

6. august 2013

AnthonsMor

Hailiesmom11 skriver:

Men vi har vænnet os til tanken og det er heldigvis ikke så slemt som de frygtede så vi er i gode hænder

Så længe der bliver holdt øje er der næsten ikke mere man kan forlange

Anmeld

6. august 2013

Hailiesmom11

Martsbaby skriver:

Så længe der bliver holdt øje er der næsten ikke mere man kan forlange

Nej det er der ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.