stærke smerter omkring underliv og bækken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.225 visninger
20 svar
3 synes godt om
5. august 2013

Hailiesmom11

Nu har jeg den sidste 1 1/2 time haft stærke smerter og jag i underliv og bækken og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er, jeg har haft stærke plukveer de sidste 2 uger og i går nat havde jeg 2 korte små veer, eller det føltes det i hvert fald som om.. Jeg. er 33+1 i dag og er andengangs fødende, nogle der har oplevet det?
De er der både når jeg ligger helt stille og slapper af og når jeg bevæger mig rundt, lillemanden derinde mosler godt rundt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

AnthonsMor

Hailiesmom11 skriver:

Nu har jeg den sidste 1 1/2 time haft stærke smerter og jag i underliv og bækken og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er, jeg har haft stærke plukveer de sidste 2 uger og i går nat havde jeg 2 korte små veer, eller det føltes det i hvert fald som om.. Jeg. er 33+1 i dag og er andengangs fødende, nogle der har oplevet det?
De er der både når jeg ligger helt stille og slapper af og når jeg bevæger mig rundt, lillemanden derinde mosler godt rundt..

Jeg tror lige du skal give FG et kald, det kan jo evt. Være begyndende fødsel?

Anmeld

5. august 2013

MariaKyedDK

Hailiesmom11 skriver:

jeg har mange smerter, og har fået afvide det er babys hoved som står fast nu , og det gør hammer ondt når hun bevæger sig med sine mange krafter inde i maven.. jeg er i uge 37+5 idag, men hun har stået fast i 1½ uge nu, og det gør ondt når hun ''roterer'' dernede ( hvis ikke også mere ) så det kan være din grund også ? 

jeg får besøg af jordmor imorgen, og glæder mig.. for jeg har så ondt jeg hverken kan ligge, kravle eller gå nogensteder... 

men hun kan nok ikke gøre noget ved det jo... 

Anmeld

5. august 2013

Hailiesmom11

MariaKyedDK skriver:

jeg har mange smerter, og har fået afvide det er babys hoved som står fast nu , og det gør hammer ondt når hun bevæger sig med sine mange krafter inde i maven.. jeg er i uge 37+5 idag, men hun har stået fast i 1½ uge nu, og det gør ondt når hun ''roterer'' dernede ( hvis ikke også mere ) så det kan være din grund også ? 

jeg får besøg af jordmor imorgen, og glæder mig.. for jeg har så ondt jeg hverken kan ligge, kravle eller gå nogensteder... 

men hun kan nok ikke gøre noget ved det jo... 

Jeg er ret sikker på han ikke står fast endnu, det gjorde han i hvert fald ikke i onsdags hos lægen og har heller ikke haft ondt før her til formiddag, Jeg kan nærmest ikke engang rejse mig fra sengen

Anmeld

5. august 2013

Hailiesmom11

Martsbaby skriver:

Jeg tror lige du skal give FG et kald, det kan jo evt. Være begyndende fødsel?

Ja jeg overvejede det også lige men nu prøver jeg lige at ligge lidt mere inden og ser om det ikke går væk af sig selv..

Anmeld

5. august 2013

MariaKyedDK

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er ret sikker på han ikke står fast endnu, det gjorde han i hvert fald ikke i onsdags hos lægen og har heller ikke haft ondt før her til formiddag, Jeg kan nærmest ikke engang rejse mig fra sengen

jeg har det lige sådan... 

måske er baby så småt igang med at sætte sig fast... ellers ring til jordmoderen, men som sagt tror jeg det er presset i maven der gør vi har så ondt... 

men jeg er hverken jordmor eller Læge, så kan jo ikke være sikker på noget... 

Anmeld

5. august 2013

Clisolka

Hailiesmom11 skriver:

Uh det bringer minder fra min graviditet med Bella - der var hun i gang med at bore sig længere ned i mit bækken. Nøjra det gør auvs! 

Hvis du er utryg, så synes jeg du skal give FG et kald 

Anmeld

5. august 2013

Hailiesmom11

Babymor2010 skriver:

Uh det bringer minder fra min graviditet med Bella - der var hun i gang med at bore sig længere ned i mit bækken. Nøjra det gør auvs! 

Hvis du er utryg, så synes jeg du skal give FG et kald 

Det er jo nok det han har gang i så, havde slet ikke ondt da hailie satte sig fast, denne gang kan jeg ikke sidde ned eller stå op uden det gør ondt det starter i underlivet og går om i bækkenet og har nu også bare fået det skidt

Anmeld

5. august 2013

Hailiesmom11

Har nu lagt i sengen i 2 timer og det er ikke blevet bedre udover at det kun stikker lidt, men tilgengæld sover mine ben og jeg kan ikke tage skridt på mere end 10-15 cm i længden.. Av hulk

Anmeld

5. august 2013

Clisolka

Hailiesmom11 skriver:

Det er jo nok det han har gang i så, havde slet ikke ondt da hailie satte sig fast, denne gang kan jeg ikke sidde ned eller stå op uden det gør ondt det starter i underlivet og går om i bækkenet og har nu også bare fået det skidt

Jeg kan huske at jeg ikke engang kunne gå et par meter uden det gjorde ondt - kæresten måtte hjælpe mig op fra sofaen og sengen 

Hvis du har fået det skidt, så ring hellere én gang for meget end en gang for lidt til FG 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.