hey gamle skruk-høne, der er da ikke noget der er mere perfekt end andet?
det kommer jo ret meget an på din modenhed, og barnets modenhed, altså hvis du er parat til to blebørn, og parat til at stå op igen om natten, og er parat til at tage krige mellem de to poder, og er parat...til ja alt...
har plads til to barnesæder, to barnevogne, højstole, værelser o.s.v...så er det jo helt fint, men du skal bare tænke over at det ikke bare er så lyserødt det hele...
nå jeg løfter nok lige pegefinger, men det er der jo ingen grund til, for du styrer jo lortet fint...
men jeg valgte at der skulle være 4 år mellem kasper og Christian, fordi jeg netop ikke gider to gange blebørn, og ikke gider ba ba bu ba hele dagen lang...rent ud sagt...to småbørn...aj for satan...gad det ikke.
og de fire år mellem de to var faktisk perfekt...ihvertfald for mig!
men ja snak med Marie...hun er super klog på netop det med den aldersforskel.
knus fra sloggi....som ville blive helt vild hvis du meldte ud at du skulle have en mere!
ps/ har selv fornemmet en vis skrukhed...underligt nok ik...for jeg er så børnefjendsk som få....men tanken om at udvide familien igen melder sig af og til...selv om jeg aldrig kunne drømme om det...IRL. lol....skal bare have lov at lege med tanken
Anmeld