Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lig tillykke med den kommende dreng
For vores vedkommende er der 50% chance for at der kommer en dreng (vi vil ikke vide det før til fødslen)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monski skriver: Jeg kender 8 der har født inden for det sidste år - ALLE drenge og den ene er gravid igen .. Med en dreng synes også bare at alle for drenge!
Jeg kender 8 der har født inden for det sidste år - ALLE drenge og den ene er gravid igen .. Med en dreng synes også bare at alle for drenge!
Hvad med dig?? hvad venter du dig?? og jaa,, jeg har 2 storebrødre og en lillebror, min mand har 1 bror som har 3 drenge,, min far har 2 brødre og de har også 2 drenge hver så det er en REN drenge familie og så os, vi venter også en dreng hehe
CroQuis skriver: lig tillykke med den kommende dreng For vores vedkommende er der 50% chance for at der kommer en dreng (vi vil ikke vide det før til fødslen)
Mange tak... jeg kunne ikke gå helt til fødslen og ikke vide hvad jeg bar rundt på hehe
Michelle21 skriver: Mange tak... jeg kunne ikke gå helt til fødslen og ikke vide hvad jeg bar rundt på hehe
Hehe okay, jeg har det lige omvendt...
Ville føle at jeg blev snydt hvis jeg ikke fik den overraskelse ved fødslen
CroQuis skriver: Hehe okay, jeg har det lige omvendt... Ville føle at jeg blev snydt hvis jeg ikke fik den overraskelse ved fødslen
Men jeg tror det er forskelligt fra person til person, det er jo også vores første barn,. så vi skal indrette værelse og sådan
Præcis.. det er det jeg mener.. Jeg kender 4 der inden for det seneste år har født og ALLE også drenge.. Og i min venindes mødergruppe er der KUN DRENGE
Heldige piger der bliver født, der bliver fri valg på alle hylder
Millea skriver: Præcis.. det er det jeg mener.. Jeg kender 4 der inden for det seneste år har født og ALLE også drenge.. Og i min venindes mødergruppe er der KUN DRENGE Heldige piger der bliver født, der bliver fri valg på alle hylder
Monski skriver: Haha ja Jeg er også ret overbevist om at det må være en pige som jeg har i maven for der kan da næsten umuligt komme flere drenge
Haha ja Jeg er også ret overbevist om at det må være en pige som jeg har i maven for der kan da næsten umuligt komme flere drenge
Ja det må simpelthen være en pige
Du har helt sikkert skrevet det et sted, men ventet i til fødslen eller hvornår finder i ud af kønnet?
Millea skriver: Ja det må simpelthen være en pige Du har helt sikkert skrevet det et sted, men ventet i til fødslen eller hvornår finder i ud af kønnet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128