Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

CroQuis

lig tillykke med den kommende dreng 

For vores vedkommende er der 50% chance for at der kommer en dreng  (vi vil ikke vide det før til fødslen) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Michelle21

Monski skriver:

Jeg kender 8 der har født inden for det sidste år - ALLE drenge og den ene er gravid igen .. Med en dreng synes også bare at alle for drenge!

Hvad med dig?? hvad venter du dig?? og jaa,, jeg har 2 storebrødre og en lillebror, min mand har 1 bror som har 3 drenge,, min far har 2 brødre og de har også 2 drenge hver så det er en REN drenge familie og så os, vi venter også en dreng hehe

Anmeld

4. august 2013

Michelle21

CroQuis skriver:

For vores vedkommende er der 50% chance for at der kommer en dreng  (vi vil ikke vide det før til fødslen) 

Mange tak... jeg kunne ikke gå helt til fødslen og ikke vide hvad jeg bar rundt på hehe

Anmeld

4. august 2013

CroQuis

Michelle21 skriver:

Mange tak... jeg kunne ikke gå helt til fødslen og ikke vide hvad jeg bar rundt på hehe

Hehe okay, jeg har det lige omvendt... 

Ville føle at jeg blev snydt hvis jeg ikke fik den overraskelse ved fødslen 

Anmeld

4. august 2013

Michelle21

CroQuis skriver:

Hehe okay, jeg har det lige omvendt... 

Ville føle at jeg blev snydt hvis jeg ikke fik den overraskelse ved fødslen 

Men jeg tror det er forskelligt fra person til person, det er jo også vores første barn,. så vi skal indrette værelse og sådan

Anmeld

4. august 2013

Millea

Monski skriver:

Jeg kender 8 der har født inden for det sidste år - ALLE drenge og den ene er gravid igen .. Med en dreng synes også bare at alle for drenge!

Præcis.. det er det jeg mener.. Jeg kender 4 der inden for  det seneste år har født og ALLE også drenge.. Og i min venindes mødergruppe er der KUN DRENGE 

Heldige piger der bliver født, der bliver fri valg på alle hylder 

Anmeld

4. august 2013

Monski

Millea skriver:

Præcis.. det er det jeg mener.. Jeg kender 4 der inden for  det seneste år har født og ALLE også drenge.. Og i min venindes mødergruppe er der KUN DRENGE 

Heldige piger der bliver født, der bliver fri valg på alle hylder 

Haha ja
Jeg er også ret overbevist om at det må være en pige som jeg har i maven for der kan da næsten umuligt komme flere drenge

Anmeld

4. august 2013

Monski

CroQuis skriver:

Ej hvor spændende, Ville ønske jeg kunne holde til at vente så længe

Anmeld

4. august 2013

Millea

Monski skriver:

Haha ja
Jeg er også ret overbevist om at det må være en pige som jeg har i maven for der kan da næsten umuligt komme flere drenge

Ja det må simpelthen være en pige  

Du har helt sikkert skrevet det et sted, men ventet i til fødslen eller hvornår finder i ud af kønnet?

Anmeld

4. august 2013

Monski

Millea skriver:

Ja det må simpelthen være en pige  

Du har helt sikkert skrevet det et sted, men ventet i til fødslen eller hvornår finder i ud af kønnet?

Nej min tålmodighed holder slet ikke til at vente helt til fødslen - vi får det (forhåbentlig) at vide til MD den 27 august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.