så blev man bedt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

Karina1

Jeg er 34+0 og vi har herhjemme besluttet at pakke tasken imorgen og tage stilling til hvilke sæt tøj bettemanden skal have på første gang osv også få en hyggelig dag til at gå med det imorgen,  så der ingen stress er den dag jeg går i fødsel, der håber vi at det måske kun er et par små ting der skal pakkes når veerne er igang jeg vaskede tøjet for en lille uges ttid siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Dorthe1986

Hold da op, jeg kan ikke huske det med tasken men vaskede tøjet omkring der hvor du er nu, det hyggede jeg mig meget med - havde et af de der høje tørrestativer, hvor tøjet kan hænge i tre etager og måtte sidde akavet med min kæmpe mave nede på gulvet for at hænge op på nederste etage

Men tror jeg pakkede tasken omkring 37+0, måske endda lidt senere. Men jeg havde så noget undertøj der var købt ind specifikt til dagene efter barslen, så det kunne jeg jo godt undvære i alle de uger. Så pakkede jeg tøj til de 5 dage vi kunne være på sygehuset. Tog noget af det jeg ikke brugte som højgravid, men stadig var sikker på jeg kunne passe :-) så på den måde kunne den godt stå klar i et par uger. Men toiletsager smed jeg i da jeg skulle på sygehuset, men nu blev jeg også sat igang, så der var jo ikke panik :-D

Anmeld

3. august 2013

Rødhætte

MiichellaMalou skriver:

Om at pakke tasken til hospitalet og vaske bassens tøj osv af kæresten. Og jeg er endda kun 32+1.
Hvornår havde i tingene parat.

Jeg fødte 36+4 og havde intet pakket eller gjort klar, så næste gang pakker jeg i god tid! 

Anmeld

3. august 2013

Hailiesmom11

Første gang blev den pakket 14 dage før fødsel fødte 40+5
Denne gang regner jeg med den bliver pakket i løbet af et par uger - Vi får forhåbentligt at vide om vi skal sættes igang om godt 14 dage så hvis vi ved det der bliver tasken pakket derefter, men ved at jeg kommer til at hive tøjet til mig selv ud nogen gange inden fødslen - Vi skal være indlagt så regner med at vi skal have en del med.. Er selv 33+ i morgen..
Her er alt tøj til gengæld vasket for langt tid siden...

Anmeld

3. august 2013

VIPpigen

Haha. Ehh, hvertfald ikke til fødslen

Ej, jeg fødte før tid, og havde bestemt ikke regnet med at jeg skulle have en taske klar. Sengen var lige kommet hjem om tirsdagen, hvor jeg får veer om onsdagen, og føder om torsdagen. 

Da vi kører på fødegangen natten mellem onsdag og torsdag, havde jeg kun pakket lidt til mig selv, og mit kamera. Jeg huskede intet af det da vi går på fg.

Jeg vidste så også at vi nok skulle ligge der lidt tid hvis jeg ville føde den dag, fordi hun kom 5 uger for tidligt.

Jeg kom ind med en lille taske med lidt tøj, og toilettaske, og gik ud med en stor sportstaske, en bærbar, en kasse med diverse løse ting, og en baby

Anmeld

4. august 2013

Masig

MiichellaMalou skriver:

Om at pakke tasken til hospitalet og vaske bassens tøj osv af kæresten. Og jeg er endda kun 32+1.
Hvornår havde i tingene parat.

Gjorde først tasken klar i uge 36... Havde jo maaaasser af tid.... Fødte en uge efter hehe.... Så var glad for jeg pakkede i god tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.