så blev man bedt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
25 svar
3 synes godt om
3. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Om at pakke tasken til hospitalet og vaske bassens tøj osv af kæresten. Og jeg er endda kun 32+1.
Hvornår havde i tingene parat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Om at pakke tasken til hospitalet og vaske bassens tøj osv af kæresten. Og jeg er endda kun 32+1.

Da jeg var gravid med min datter havde jeg pusletasken klar i flere uger inden - og tasken til mig selv klar dagen før jeg skulle sættes i gang  Denne gang har jeg så småt gjort pusletasken klar til baby i går og går i gang med tasken til mig selv i løbet af næste uge, tror jeg  Jeg vil have det hele klart hvis jeg ryger afsted, så kæresten ikke skal tænke både over det, og vores datter på 2 år 

Anmeld

3. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Da jeg var gravid med min datter havde jeg pusletasken klar i flere uger inden - og tasken til mig selv klar dagen før jeg skulle sættes i gang  Denne gang har jeg så småt gjort pusletasken klar til baby i går og går i gang med tasken til mig selv i løbet af næste uge, tror jeg  Jeg vil have det hele klart hvis jeg ryger afsted, så kæresten ikke skal tænke både over det, og vores datter på 2 år 

Det selvfølgelig forståeligt. Jeg tænker bare der stadig er en evighed til han kommer men den eneste grund til han sagde det idag er fordi jeg begyndte og få sådan menstruations agtige smerter.

Anmeld

3. august 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Det selvfølgelig forståeligt. Jeg tænker bare der stadig er en evighed til han kommer men den eneste grund til han sagde det idag er fordi jeg begyndte og få sådan menstruations agtige smerter.

Jeg synes også der er lang tid til  Sjovt, jeg er også begyndt at få nogle menslignende smerter nu, men det kan jeg også huske jeg havde med min datter 

Anmeld

3. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Jeg synes også der er lang tid til  Sjovt, jeg er også begyndt at få nogle menslignende smerter nu, men det kan jeg også huske jeg havde med min datter 

Ja min kæreste kommer hele tiden med den der skal du føde nu

Anmeld

3. august 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Ja min kæreste kommer hele tiden med den der skal du føde nu

Haha der kan jo gå et stykke tid endnu 

Jeg har til gengæld en kæreste der siger til mig, at jeg ikke dør pga. det niver og svir lidt i mit tidligere kejsersnitar nu 

Anmeld

3. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Haha der kan jo gå et stykke tid endnu 

Jeg har til gengæld en kæreste der siger til mig, at jeg ikke dør pga. det niver og svir lidt i mit tidligere kejsersnitar nu 

Lige præcis siger bare til ham hvergang hvor jeg skulle vide det fra når jeg ikke ved hvordan veer føles.

Anmeld

3. august 2013

lilledittemor

MiichellaMalou skriver:

Første gang gjorde jeg den klar lang tid før.
Anden gang pakkede jeg tasken en time før mine veer startede.

Anmeld

3. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Ditte_Marie skriver:

Første gang gjorde jeg den klar lang tid før.
Anden gang pakkede jeg tasken en time før mine veer startede.

Jeg har ikke engang vasket noget af hans tøj
Det jeg først igang med nu da kæresten synes det. Og aner faktisk ikke rigtig hvad jeg skal pakke

Anmeld

3. august 2013

ette1987

Da jeg fødte vores søn 38+6 pakkede jeg min egen, og det meste af hans ting, efter vandet var gået. Havde ikke turdet gået det før for så gik jeg bare 14 dage over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.