Hvornår kan jeg forvente det kan begynde og ses??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. august 2013

Michelle21

Heej, jeg vil hører om når man er lidt overvægtig i forvejen hvornår kan jeg så forvente at det kan begynde og ses, altså jeg kan tydelidt mærke min livmoder over skambenet og lige under maven,, men er jo desværre lidt overvægtig, hvilket jeg har kæmpet en del med, og har også tabt mig 55 kg på 2 år,, mangler stadig 15.. 

men jeg synes det er ved at være fustrende at jeg ikke kan se noget endnu,, jeg er 14+1 idag..

Håber nogle kan hjælpe mig med mit dilemma..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Peanut

Hmm, altså nu er jeg godt nok normalvægtig

Men hos mig er det heller ikke ret tydeligt, til trods for jeg er 16+2 idag
https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.asp x?UserAlbumID=4807

Anmeld

2. august 2013

Michelle21

Peanut skriver:

Hmm, altså nu er jeg godt nok normalvægtig

Men hos mig er det heller ikke ret tydeligt, til trods for jeg er 16+2 idag
https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.asp x?UserAlbumID=4807

Ja okay,, men jeg synes det er fustrende,, 

man kan da godt se noget på dig..

Hvornår har du termin??

Anmeld

2. august 2013

Monski

Michelle21 skriver:

Heej, jeg vil hører om når man er lidt overvægtig i forvejen hvornår kan jeg så forvente at det kan begynde og ses, altså jeg kan tydelidt mærke min livmoder over skambenet og lige under maven,, men er jo desværre lidt overvægtig, hvilket jeg har kæmpet en del med, og har også tabt mig 55 kg på 2 år,, mangler stadig 15.. 

men jeg synes det er ved at være fustrende at jeg ikke kan se noget endnu,, jeg er 14+1 idag..

Ved starten af min graviditet vejede jeg 10 kg for meget - har dog tabt mig en del pga opkast (ca 5 kg) og da jeg var 15+0 så jeg sådan ud
- nu er det anden gang så det går jo lidt hurtigere første gang kunne min graviditet først rigtig ses omkrig uge 36
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2013

Michelle21

Monski skriver:

Ved starten af min graviditet vejede jeg 10 kg for meget - har dog tabt mig en del pga opkast (ca 5 kg) og da jeg var 15+0 så jeg sådan ud
- nu er det anden gang så det går jo lidt hurtigere første gang kunne min graviditet først rigtig ses omkrig uge 36

Ja okay.. jeg tror ikke der er andet for end at vente.. skal til kønsscanning imorgen,, så må vi se om alt er som det skal være

Anmeld

2. august 2013

Monski

Michelle21 skriver:

Ja okay.. jeg tror ikke der er andet for end at vente.. skal til kønsscanning imorgen,, så må vi se om alt er som det skal være

Åh hvor skønt, det er også bare pisse svært at vente!
Har du nogle fornemmelse for hvad det er?

Anmeld

3. august 2013

Michelle21

Monski skriver:

Åh hvor skønt, det er også bare pisse svært at vente!
Har du nogle fornemmelse for hvad det er?

Jaa jeg har lidt på fornemmelsen at det bliver en lille pige, nu må vi se om mit instinkt er rigtig hehe,, skal nok lige opdatere senere idag

Anmeld

3. august 2013

AMtrier

Michelle21 skriver:

Heej

Jeg vejer selv ca 15 kg for meget og min mave er den sidste uges tid begyndt at se rigtig gravid ud jeg tror bare det er meget forskelligt. Jeg er begge gange blevet rund hurtigt ! Og kan love dig for at det er ligeså frustrerende at skulle sige " nej det' ikke lige op' Over. Det' til januar"

Anmeld

3. august 2013

Michelle21

AMtrier skriver:

Heej

Jeg vejer selv ca 15 kg for meget og min mave er den sidste uges tid begyndt at se rigtig gravid ud jeg tror bare det er meget forskelligt. Jeg er begge gange blevet rund hurtigt ! Og kan love dig for at det er ligeså frustrerende at skulle sige " nej det' ikke lige op' Over. Det' til januar"

Ja okay,, men man kan slet ikke se noget på mig endnu anten ved underlivet,, der er jeg så tilgengæld også vokset hehe

Anmeld

4. august 2013

AMtrier

Michelle21 skriver:

Ja okay,, men man kan slet ikke se noget på mig endnu anten ved underlivet,, der er jeg så tilgengæld også vokset hehe

Det skal nok komme ! Jeg er sikker på du snart får en stor smuk babyhule !
Tror også det er mest gennemsnitligt at rigtig vokse omkring uge tyve mener jeg at have hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.