Eksperthjælp: Ingen lyst til sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. august 2013

Vivi Hollænder

"Ingen lyst til sex"

Hej vivi, jeg jeg vil spørge om det kun er mig eller andre?? Jeg har aldrig haft lyst til romantisk eller sex med min mand... Vi har være gift i 5 år, men synes ikke det er sjovt at have sex 1år efter. Nogle gang gøre jeg det for min mands skyld , og det gøre lidt ondt på mig. Min mand siger jeg er iskold person
Ville ikke kysse eller noget som helst og har ikke lyst til noget . Hvad skal jeg gøre??? Hjææælp.

Vivis svar

Kære I.M.
Det lyder bestemt ikke rart – hverken for dig eller din mand. Desværre er det ikke noget, jeg kan hjælpe dig med gennem en brevkasse og ud fra så få oplysninger.

Sker det, at du mærker lyst til sex – fx lyst til at onanere eller lyst til sex med andre end din mand? Har du seksuelle fantasier eller tanker og er der situationer, hvor du mærker lystfornemmelser i kroppen? Eller mærker du slet ingen lyst overhovedet og har du aldrig gjort det? Hvilke seksuelle erfaringer havde du før, du mødte din mand og hvordan oplevede du dem? Hvordan blev seksualitet betragtet i dit barndomshjem og var det ”tilladt” at føle lyst? Hvad følte du dig tiltrukket af, da du mødte din mand, hvordan fungerede jeres sexliv i starten og hvordan er det nu? Hvilke følelser har du for ham i dag og hvordan er jeres kommunikation – både generelt, men ikke mindst omkring jeres sexliv?

Disse og sikkert mange andre spørgsmål er det nødvendigt, at få svar på, for at finde frem til årsagen til din manglende sexlyst og derfor vil jeg råde jer til at opsøge en god sexolog, som gennem samtaler og hjemmeøvelser kan hjælpe dig/jer til at få et velfungerende sexliv.

Den nuværende situation vil i længden være uholdbar for jeres parforhold.

De bedste hilsner
Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. august 2013

Anonym

Hej vivi, da jeg først gang mødt mIn mand var jeg jomfru mistede da jeg blev gift, først år gik fint havede lyst anden år begyndt at ikke havede lyst tænker overhovede ikke på sex og haR ikke lyst.  Tænker bare ikke mere om sex. Jeg føler ingenting når min mand rør mig eller kysser mig, og bliver ikke varm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+