Rutine om aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg vil høre Hvad i giver jeres børn mad rutine 13 mdr???? Vi har ingen fast. 

morgenmad når de står op self.

lidt frugt til formiddag mellem 9-10

middagsmad kl 11.30-12 ca 

ldit eftermiddagsmad (frugt et stykke brød el. lign.) når de er vågnet fra middagslur self.

og så self aftensmad mellem 17 og 18

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Jeg vil høre Hvad i giver jeres børn mad rutine 13 mdr???? Vi har ingen fast. 

Jeg synes det er super vigtigt med faste rutiner også i forhold til mad.
Og jeg tænker, at hvis dit barn sover til kl 11.30-12, så får han jo ikke morgen mad :/

Carolina spiser morgenmad kl 7-7.30. Får et mellemmåltid i form af frugt op af formiddagen. Middagsmad omkring kl 11.30-12. Sover derefter. Får mellemmåltid igen om eftermiddagen i form af frugt, en bolle eller andet. Spiser fast aftensmad kl 18 sammen med os og kommer så i seng kl 19 ca.

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

morgenmad når de står op self.

lidt frugt til formiddag mellem 9-10

middagsmad kl 11.30-12 ca 

ldit eftermiddagsmad (frugt et stykke brød el. lign.) når de er vågnet fra middagslur self.

og så self aftensmad mellem 17 og 18

Min 13 mdr kan ikke finde ud af at spise frugt , hvilken frugt giver du??

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg synes det er super vigtigt med faste rutiner også i forhold til mad.
Og jeg tænker, at hvis dit barn sover til kl 11.30-12, så får han jo ikke morgen mad :/

Carolina spiser morgenmad kl 7-7.30. Får et mellemmåltid i form af frugt op af formiddagen. Middagsmad omkring kl 11.30-12. Sover derefter. Får mellemmåltid igen om eftermiddagen i form af frugt, en bolle eller andet. Spiser fast aftensmad kl 18 sammen med os og kommer så i seng kl 19 ca.

Det lyder godt, nej det rigtigt når han er vågn cavkl  11 fåR han grød. Jeg få ondt at han ikke kan vågne morgen tidligt. 

Anmeld

2. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Min 13 mdr kan ikke finde ud af at spise frugt , hvilken frugt giver du??

årh ha kunne min jo så godt...

men pære, banan, vandmelon og ellers bare bløde frugt

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

årh ha kunne min jo så godt...

men pære, banan, vandmelon og ellers bare bløde frugt

Ok jeg vil prøve.  Da jeg første gang gav ham frugt var han ved at kvæle, fra den dag vil jeg ikke give ham frugt

Anmeld

2. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Ok jeg vil prøve.  Da jeg første gang gav ham frugt var han ved at kvæle, fra den dag vil jeg ikke give ham frugt

man bliver desværre nødt til at blive ved med at prøve mine fik pære da de var 6 mdr, self. bløde pære, så blev de skåret ud i små både, og så brugte de gummerne til at "skrabe" i pæren med

Anmeld

2. august 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Det lyder godt, nej det rigtigt når han er vågn cavkl  11 fåR han grød. Jeg få ondt at han ikke kan vågne morgen tidligt. 

Men det kan han jo netop ikke fordi at han først kommer i seng kl 1-3 om natten, så er det jo klart at han ikke vågner tidligt om morgenen.

Jeg ville foreslå at du prøver med bløde frugter og grønsager.
Bananer, avocadoer, appelsin, bløde pære osv.

Hvad får han om eftermiddagen og til aften?

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Men det kan han jo netop ikke fordi at han først kommer i seng kl 1-3 om natten, så er det jo klart at han ikke vågner tidligt om morgenen.

Jeg ville foreslå at du prøver med bløde frugter og grønsager.
Bananer, avocadoer, appelsin, bløde pære osv.

Hvad får han om eftermiddagen og til aften?

Når han vågner sent om morgen få han grød og mælk, kl ca 14.30 vil han sove, og vågner igen kl 18 så få han varm mad og yugurt  Han spiser igen sen før han sover .

Anmeld

2. august 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Når han vågner sent om morgen få han grød og mælk, kl ca 14.30 vil han sove, og vågner igen kl 18 så få han varm mad og yugurt  Han spiser igen sen før han sover .

Okay. Jeg synes klar du skal havd ændret rutinen til at han kommer tidligt op og tidligt i seng, så han kan få noget mere mad fx mellemmåltider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.