Rutine om aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
23 svar
17 synes godt om
2. august 2013

Anonym trådstarter

Hej jeg har virkelig brug for hjælp derude, mit barn på 13 mdr sover ikke om aften , han sover mest først om natte omkring 1-3 om natte , og om morgen vågner han ca 11.30 -12.  Hvad gøre jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hej jeg har virkelig brug for hjælp derude, mit barn på 13 mdr sover ikke om aften , han sover mest først om natte omkring 1-3 om natte , og om morgen vågner han ca 11.30 -12.  Hvad gøre jeg??

Det lyder som om han har fået skubbet sin nat med ca 7 timer ...
Jeg ville vække ham tidligere .. hvis du har god tid til at vende rundt ville jeg bare vække en halv time tidligere hver dag og putte præcis kl 8 ... Hvis du har knap så god tid ville jeg vække en time før hver dag..

Og hvis ham starter i inst lige om lidt ville jeg overveje at vække ham kl 7 uanset hvornår han faldt i søvn give en lur kl 12 på 2-3 timer og putte kl 7

Hvornår sover han lur normalt?

Anmeld

2. august 2013

raca

hvis det er en fast søvnmønster han har, så kan du ikke rigtig skubbe det mere end 15 min pr dag, måske 30 min hvis du er heldig,

jeg tror det vil være uhensigtsimessigt at putte ham fra start af kl 20, da det ville svare til at vi andre begyndte fra den ene dag til den anden at putte kl 15 om eftermiddagen, til natten og det ville med garanti mislykkes.

hvordan sover han til middag, ?

hvor meget sover han ca i døgenet? for hvis han normalt ikke er en der sover meget, hjælper det nok ikke at forvente han kommer til at sove 12 timer pr nat og 2-3-4 timer til middag.

hvor meget stimuli er han udsat for sent på eftermiddagen og aftenen. altås hvad laver han?

hvad får han at spise

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Hej han har fast rutine, eftermiddag sover han fra Ca 14.30-15 det er fast , og vågner kl 18, og sover igen halv time ca kl 21 så er han frisk, når hans far kommer hjem om aften vågner han og er såå glad for at se ham og leger.  Han gå ikke nu i vuggestue jeg passer ham selv 

Anmeld

2. august 2013

DinNabo

Anonym skriver:

Hej han har fast rutine, eftermiddag sover han fra Ca 14.30-15 det er fast , og vågner kl 18, og sover igen halv time ca kl 21 så er han frisk, når hans far kommer hjem om aften vågner han og er såå glad for at se ham og leger.  Han gå ikke nu i vuggestue jeg passer ham selv 

Årh så sover han godt nok også sent. Min søn på 14 måneder sover sidste lur fra ca kl. 14-15.00/15.30. Og så bliver han lagt i seng kl. 19.30-20.00, hvor han sover inden for ca 10-15 min indtil næste morgen ca 6.30.

Det er godt nok også tidligt, men så har man også lidt voksentid om aftenen. Men det lyder som om faren kommer sent hjem?

Anja

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Det skal lige siges han spiser forskellig også tid. Han leger hverdag og meget nysgerrig dreng.  Frugt kan han ikke finde ud af at spise.  Nogle gang gider han ikke spise 

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Åh dejligt : Han sover meget godt om natten og vi sover også selv til kl 3 nat da han kommer meget sent hjem. Selvom jeg vil have han sover lidt for at spar til aften så vil han allerede sove ...  Han kan ikke være vågn fra kl 14 - 19

Anmeld

2. august 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Jeg ville sørge for, at han blev vækket senest kl 8, lagt til middag kl 12-12.30 og så kom i seng senest kl 8 igen om aftenen.
Jeg synes godt nok det virker meget rodet for et barn på 1 år.

Prøv at skub det lidt efter lidt, så han kommer tidligere i seng og tidligere op. Måske skub en halv time, lad der gå et par dage og så skub en halv time igen.

Anmeld

2. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

tror du skal prøve at vække ham tidligt så i kan få det vendt lidt

vores rytme ved den yngste lød sådan her

står op 8:00

til middag 12.00-12.30 og sov til 15:00 ca

og så i seng igen mellem 18.30 og 19.00

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil høre Hvad i giver jeres børn mad rutine 13 mdr???? Vi har ingen fast. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.