Hvor tidligt gjorde i sagerne klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Tænker på

- vaskede tøjet

- pakkede tasken til sygehuset

- Gjorde vuggen klar

- m.m.

Jeg fødte i uge 33 sidst og frygter jo lidt at føde før tid igen, dog skal jeg have PKS 14 dage før termin,hvis jeg går "tiden ud" denne gang

Men syntes det er svært at huske hvornår jeg gjorde hvad sidst...

Jeg gjorde tingene klar ca 10 dage før jeg fødte, tasken pakkede jeg aften inden jeg fødte. (skulle sættes igang 38+3)

Synes sagtens du kan begynde at gøre klar nu, det skader jo ikke.. Og så er der jo heller ikke et tidspunkt for hvornår man må gøre klar, skal man bare gøre når man har lyst Udover det, så synes jeg du har god grund til at have tingene klar, når du tidligere har født før tid. Hellere være forbedret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Hailiesmom11

Her er alt tøj op til 68 vasket og foldet pænt sammen i skabet... Alt andet bliver først gjort klar om en 3-4 uger, Vi skal være indlagt efter fødslen så vi har ikke så travlt, men regner med at sengetøjet kommer med så lillebror får sin egen dyne..

Anmeld

2. august 2013

Clisolka

Jeg er 2. gangs gravid 33+5 så jeg har ikke så travlt - jeg skal nok nå det  Jeg er så småt begyndt at vaske babytøjet, men ellers mangler jeg ikke noget, jeg har det hele i forvejen fra min datter 

Jeg regner med at jeg begyndt at gøre pusletasken klar inden længe 

Anmeld

2. august 2013

hekran

Her er alt babytøjet vasket og lagt på plads. Det er lånt, så jeg gik kasserne igennem i uge 37 og sorterede og vaskede. Har ingen seng endnu, men liften står klar. Har ikke pakket nogen taske, men regner med godt at kunne nå det, da det er ret begrænset, hvad jeg skal have med til en ambulant fødsel: tøj til mig, tøj til baby og vandrejournal. Iøvrigt 11 dage til termin

Anmeld

2. august 2013

Benjamins'mor

Ved min søn gjorde vi værelset og det klar 2 mdr før termin, og vaskede tøjet 1 mdr før termin.
Vi skal flytte her om 13 dage, så hendes værelse bliver først ordnet når alt andet er på plads. Og så begynder jeg så småt i starten af september at vaske tøjet. Tasken bliver også først pakket når vi er kommet på plads. Har termin i start oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.