Hvor tidligt gjorde i sagerne klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2013

Anonym trådstarter

Tænker på

- vaskede tøjet

- pakkede tasken til sygehuset

- Gjorde vuggen klar

- m.m.

Jeg fødte i uge 33 sidst og frygter jo lidt at føde før tid igen, dog skal jeg have PKS 14 dage før termin,hvis jeg går "tiden ud" denne gang

Men syntes det er svært at huske hvornår jeg gjorde hvad sidst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Tænker på

- vaskede tøjet

- Gjorde vuggen klar

- m.m.

Jeg fødte i uge 33 sidst og frygter jo lidt at føde før tid igen, dog skal jeg have PKS 14 dage før termin,hvis jeg går "tiden ud" denne gang

Følger lige med her
er første gangs gravid med termin 2 november. oppe i mit hovedet har jeg givet mig selv lov at at gøre klar fra 1 oktober. men ja hvis man så føder før tid er det jo for sent

Anmeld

1. august 2013

baby012

Lige inden vi tog på fg pakkede vi det hele  

sengetøjet osv. var gjort klar LÆNGE inden fødslen, det var selvfølgelig ikke redt på sengen .. Men lå foldet sammen, så det var klar til når baby kom  

Anmeld

1. august 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Tænker på

- vaskede tøjet

- Gjorde vuggen klar

- m.m.

Hejsa!

Jeg er 34+4 idag(førstegangsgravid) og er ikke helt klar endnu. Men det er efterhånden ved at være småting jeg mangler. Har lige her til aften sat tapet op på børneværelset og i morgen skal jeg hente autostol og lidt andre ting.

Jeg har vasket tøjet, det jeg har, mangler osse lidt her. 

Mangler stadig en vugge til soveværelset, der er en i børneværelset, men det er i stuen og soveværelset er på 1. sal.. dyner + betræk er vasket.

Tror det først er her indenfor de sidste 3 uger at jeg for alvor er gået i gang med at lave børneværelse og købe ting ind... 

Jeg skal have PKS i starten af september, så har endnu ikke spekuleret i hvad jeg skal have med i tasken.. det bliver nok først ugen inden..

Satser på ikke at gå i fødsel inden da 

D.

Anmeld

1. august 2013

Bshizzle

Tasken til sygehuset gjorde jeg klar da jeg gik ind i uge 30.. 

Og tjekkede den gerne ret tit for at være HELT sikker!! 

Vuggen stod klar da jeg var i uge 37. 

Tøjet var vasket i uge 35. 

Sengetøjet kom på da vi kom hjem fra sygehuset. 

Anmeld

1. august 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Tænker på

- vaskede tøjet

- Gjorde vuggen klar

- m.m.

Jeg vaskede alt tøjet osv omkring uge 30 ca  

sengen og børneværelset står sådan set helt parat nu men sengen bliver først redt efter fødsel  

vi har lige hentet den sidste ting vi manglede idag (skråstol)

tasken til sygehuset er ikke pakket endnu men regner jeg med at få gjort i den kommende uge  går ind i 37. Uge i morgen 

Anmeld

1. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg aftalte med mig selv at fra uge 30, kunne jeg begynde at vaske tøj, pakke taske og indrette puslepladsen med div kasser, bleer og ting.

men vuggen og puslebordet stod på deres pladser læææænge før og alt var indkøbt i uge 25 tror jeg  

Anmeld

1. august 2013

Eliza

Tja det gjorde jeg mange gange ca fra uge 20. 

Men 100% klar til at baby kunne komme, var omkring uge 32 da jeg gik på barsel. Han kom så først ca 10 uger senere 

Anmeld

2. august 2013

Mother-love

Så vidt jeg husker vaskede jeg alt tøjet omkring uge 30. Og gik og nussede om det søde tøj.

Tasken pakkede jeg ikke før dagen før vi tog på hospitalet men skulle også have pks og var ret sikker på der ikke ville ske noget før hehe.
Lillepigen havde det sgu for godt inde i den mave

Sengen blev ikke redt op før vi kom hjem. Da det var min far og hans kone der havde købt sengen til os. Og de mente det ville bringe uheld at sætte den op før hun var blevet født. Så den blev gjort klar samme dag vi kom hjem hvor de kom forbi med sengen

Anmeld

2. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg er 32+0 og mangler stadig og vaske og pakke tasken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.