Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er begyndt at snakke navne til kommende lillesøster og min kærestes kriterier er at det skal være sjældent men samtidig ikke for specielt. Spurgte om han havde nogle foreslag men det har han overhovedet ikke. Så jeg håber i kan hjælpe med lidt forslag der passer både med sjældent men ikke alt for anderledes ?? Jeg er selv helt på bar bund pt..
Det skal passe til storesøster som hedder freyja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nullermor skriver: Vi er begyndt at snakke navne til kommende lillesøster og min kærestes kriterier er at det skal være sjældent men samtidig ikke for specielt. Spurgte om han havde nogle foreslag men det har han overhovedet ikke. Så jeg håber i kan hjælpe med lidt forslag der passer både med sjældent men ikke alt for anderledes ?? Jeg er selv helt på bar bund pt.. Det skal passe til storesøster som hedder freyja
Jeg hedder selv Francisca
Thyra
Zalina, Isolde, Silja
Sigga (min favorit til jeres datters navn)
My
Frigg
Puk
Vilma
Lea
Neel ( min næst-favorit )
Ella
IsoldeLinLeLilyPixieLeonora MyMiraMyrnaKayaFriggFrigga
Nelly
Elly
Malina
Mina
Naomi
Noomi
Loa! ( ligesom min datter ) Det er islandsk, så i holder den nordiske stil, og så er det jo ret lige til, men stadig meget smukt og anderledes (kun 3 andre end min datter har fået navnet i dk i år 2011 og 2012)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128