Barn klør sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
16 svar
5 synes godt om
1. august 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Skriver lige på vegne af min kæreste..

Han har en knægt på 8 år, der går til fodbold, i denne uge har der været fodboldskole, og min kæreste har lagt mærke til (også under alm. træning) at sønnen går og klør sig ved ballerne, ved kæberne, og armene... men KUN når han løber?? 

Min kæreste har spurgt ham hvorfor? og om der er noget der genere m.m. og det er der ikke, vi har prøvet at smøre ham ind i fugtighedscreme, men det hjælper ikke...

Hvad kan vi gøre?? 

Der er ikke noget i hverdagen.. Eller - det skal lige siges han har lige leget lidt vildt med lillesøster - hvor der blev løbet - og der spurgte vi om det også kløede der, og det gjorde det...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

twinny

Jamen er der noget at se? 

Drengenes fars lillebror har en sygdom der gør når han er aktiv, begynder han at få noget udslæt der klør? 

Anmeld

1. august 2013

mpr

Problembarnet skriver:

Han har en knægt på 8 år, der går til fodbold, i denne uge har der været fodboldskole, og min kæreste har lagt mærke til (også under alm. træning) at sønnen går og klør sig ved ballerne, ved kæberne, og armene... men KUN når han løber?? 

Min kæreste har spurgt ham hvorfor? og om der er noget der genere m.m. og det er der ikke, vi har prøvet at smøre ham ind i fugtighedscreme, men det hjælper ikke...

Hvad kan vi gøre?? 

Der er ikke noget i hverdagen.. Eller - det skal lige siges han har lige leget lidt vildt med lillesøster - hvor der blev løbet - og der spurgte vi om det også kløede der, og det gjorde det...?

hmm underligt..

Altså jeg ved fra mig selv at når jeg er aktiv så begynder det at klø på brystet og maven.. Men for mit vedkommende er det fordi jeg er i dårlig form og min krop har det varmt men ikke kan komme ud med det fordi der er tøj udenover.. 

Anmeld

1. august 2013

Problembarnet

twinny skriver:

Jamen er der noget at se? 

Drengenes fars lillebror har en sygdom der gør når han er aktiv, begynder han at få noget udslæt der klør? 

Den er lidt svær..

For den ene balle var lidt rød - men ved ikke om det er fordi han har kløet sig så meget at den er blevet rød?? 

Har bare lagt mærke til at han er den eneste på hele holdet der klør sig på den måde.. og det er konstant..-

Anmeld

1. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Problembarnet skriver:

Hvad kan vi gøre?? 

Kan det ikke bare være fordi han sveder?

Anmeld

1. august 2013

Problembarnet

Mom skriver:

Kan det ikke bare være fordi han sveder?

Det kan det jo sagtens, synes bare det virker underligt at han er den eneste på hele holdet?
Og det fjerner så meget fokus fra det at han skal stoppe op og klø sig konstant?

Anmeld

1. august 2013

B&J

det kan også være han er usikker, evt give lægen et kald

Anmeld

1. august 2013

Problembarnet

B&J skriver:

det kan også være han er usikker, evt give lægen et kald

Det er han slet ikke, det ved jeg da 

Overvejer jeg også lidt, ville bare lige høre herinde om der var nogle gode råd 

Anmeld

1. august 2013

Problembarnet

Nu har jeg lige kigget ham igennem her til aften - han har små knopper på ballerne. Men der er ikke noget de andre steder? 

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

Problembarnet skriver:

Nu har jeg lige kigget ham igennem her til aften - han har små knopper på ballerne. Men der er ikke noget de andre steder? 

Varmeknopper?

Lyder bestemt ikke rart for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.