Hjælp...hvordan sikre jeg dette sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

DianaRJS

Enirt skriver:

Hey alle erfarne mødre

Sagen er den at min søn nu er bliver så dygtig til at komme rundt nu og det varer nok heller ikke længe inden han kravler. Derfor skal jeg nu har sikret dette område så han ikke kan komme til ledningerne osv. Men ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det, for vi skal jo stadig kunne bruge vores dvd mv.

Har i nogle gode fif

i har ikke overvejet bare at købe sådan en skjuler til ledningerne? altså de der plastik nogen kan ikke lige huske hvad de hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Enirt

dola skriver:

Vi gjorde det at vi fjernede det der kunne gå i stykker og ellers ingenting ud over at aflede aflede og aflede gerne med biler, når han nu for 20 gang var ved at tømme DVD reolen. Hvilket har resulteret i at han nu(16 mdr) ikke tømmer reolen mere og er UFATTELIGT glad for biler..!

Hygge

problemet her er bare at det vi normalt bruget til at aflede med er noget med snore i for han elsker snore. Men ledninger ligner jo snore og derfor er de meget spændende.

Anmeld

1. august 2013

Enirt

DianaRJS skriver:

i har ikke overvejet bare at købe sådan en skjuler til ledningerne? altså de der plastik nogen kan ikke lige huske hvad de hedder

Det var måske en mulighed, men ved ikke om det kan bruges i det hul under tv'et (se billede i første indlæg)

Anmeld

1. august 2013

DianaRJS

Enirt skriver:

Det var måske en mulighed, men ved ikke om det kan bruges i det hul under tv'et (se billede i første indlæg)

de bliver normalt sat på væggen for at skjule ledningerne så den vil jo være bagved tvet

Anmeld

1. august 2013

modesty

altså stikkomtakter osv. har jeg ting til at sikre med, men det er mere at han kan (og har gjort det et par gange) kravle ind i hullet og hive i ledningerne. Det er jeg ikke helt tryg ved.

Jeg tror at du vil opdage når han bliver lidt større at man bekymrer sig alt for meget om sikkerheden til ingen verdens nytte. Jeg siger selvfølgelig ikke at man skal være ligeglad, men udover gaffa over el og strips på de nederste vinduer, har vi ikke gjort noget og der har aldrig været problemer. Det dér hul ville ikke bekymre mig.

Men kan du ikke bare sætte et eller andet foran? Eller købe f.eks sådan en her:

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://images.otto.de/asset/mmo/formatz/BOSIGN-Bosign-Kabelbox-HIDEAWAY-XL-weiss-dunkelgrau-weiss-dunkelgrau-6769562.jpg&imgrefurl=http://www.otto.de/BOSIGN-Bosign-Kabelbox-HIDEAWAY-XL-weiss-dunkelgrau/shop-de_dpip_A4G4K1P-0/&h=960&w=960&sz=146&tbnid=LpuQvhQDcbnanM:&tbnh=100&tbnw=100&zoom=1&usg=__BkkjDdmKqaN97lNcN8lGFBdGgF0=&docid=obiAFs0gutFXXM&sa=X&ei=lz76UZn-BsnH7AbouIGwDg&ved=0CD4Q9QEwAw&dur=425

Anmeld

1. august 2013

dola

Enirt skriver:

problemet her er bare at det vi normalt bruget til at aflede med er noget med snore i for han elsker snore. Men ledninger ligner jo snore og derfor er de meget spændende.

Så måske en kasse med ledninger som er hans?!?

Anmeld

1. august 2013

Team Putte

Enirt skriver:

Hey alle erfarne mødre

Sagen er den at min søn nu er bliver så dygtig til at komme rundt nu og det varer nok heller ikke længe inden han kravler. Derfor skal jeg nu har sikret dette område så han ikke kan komme til ledningerne osv. Men ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det, for vi skal jo stadig kunne bruge vores dvd mv.

Har i nogle gode fif

lav et hul i beklædningen bag dvd osv og træk ledningerne igennem

Anmeld

1. august 2013

De3Guldklumper

Jeg har aldrig sikret noget i mit hjem - eller fjernet noget.
Her er de bare blevet flyttet og flyttet og flyttet hver gang.

Jeg ville starte med at fjerne hans legehjørne så ledningerne ikke ikke lige ligger som på et tá selv bord - hvis du VIL ha gjort noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.