Var du bange under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
17 svar
6 synes godt om
1. august 2013

MbN

Hej

Jeg er jordemoder og ved at lave research til en bog.

Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvis du har lyst til at fortælle mig lidt om din fødsel især hvis du følte dig bange undervejs i fødslen.

Interviewet tager ca 30 min og jeg ringer dig op på et aftalt tidspunkt.

Skriv til mig på piahern@live.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Varme hilsner fra jordemoder

Pia Hern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Eliza

Nej det lod jeg min mand om at være 

Anmeld

1. august 2013

Aabye

Jeg var heller ikke bange under nogen af mine fødsler (2).. Men det gik også så hurtigt at jeg ikke nåede noget som helst.. 

Ikke engang min mand var nervøs... Det var 2 super fede fødsler.. Gik stille og roligt.. Der var kun lidt panik fra jordemødrene da ungerne sad fast.. 

Nr 2 var rimelig stor (4635 gram) og der måtte de virkelig hive til for at få hans skuldre ud..  Den første var et helt kilo lettere men sad stadig fast med skuldrene 

Anmeld

1. august 2013

Masig

Jeg var rædselsslagen for fødslen hele graviditeten igennem lige indtil den gik igang, så blev jeg helt rolig og glædede mig bare... Jeg var fuldstændig afslappet (hvis man lige ser bort fra smerterne selvfølgelig) omkring det hele, og fulgte bare med hvad kroppen gjorde... Så kort og godt, nej jeg var ikke bange på noget tidspunkt under fødslen, det var en fantastisk oplevelse, som jeg hellere end gerne gør igen 

Anmeld

1. august 2013

SjeBets

Var panisk begge gange, og håber sådan at min 3. ikke bliver lige så slem

Anmeld

1. august 2013

helle85

MbN skriver:

Hej

Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvis du har lyst til at fortælle mig lidt om din fødsel især hvis du følte dig bange undervejs i fødslen.

Pia Hern

jeg var ikke bange under fødslen, den gik meget stærkt men jeg var nervøs for at jeg skulle ligge der i 14 timer med de veer man få lige før presse veer men jordmoren fik mig over bevist om at det ikke ville tage så lang tid tog ca 4- 5 timer fra jeg var i tvivl om det var veer eller kun presse veer

Anmeld

1. august 2013

DianaRJS

MbN skriver:

Hej

Pia Hern

seriøst tror jeg slet ikke jeg nåede at tænke over om jeg var bange babyen skulle sku bare ud!

Anmeld

1. august 2013

Benjamins'mor

Nej, var ikke bange under fødslen. Men var bange efter fødslen.
Min kæreste var heller ikke bange, men han fik det flere gange dårligt og måtte forlade stuen.

Anmeld

1. august 2013

lenemor77

MbN skriver:

Hej

Pia Hern

I fornægtelse ved nummer 1. Fødte i uge32 ved akut kejsersnit pga svangerskabsforgiftning. Ja - bange ved nummer 2. 

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

MbN skriver:

Hej

Pia Hern

ja... efter 40timer i fødsel, blev jeg faktisk bange for at føde
Jeg gik fra :" ejjj jeg skal max ha lattergas, Kejsersnit er for folk der er ved at DØ af normal fødsel." (1 måned inden termin).
til: "giv mig kejsersnit!!!" (ved barn nr. 2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.