Surt sengetøj :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

CaWi

Ariel skriver:

Jeg tænker om du ikke kan prøve at lægge det i en almindelig plastik pose?

Det kan da i hvert fald prøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Klumpe-dumpe

CAWI skriver:

Det kan da i hvert fald prøves

Ja hvis det kan tage genere er det da rart nemt.

Anmeld

31. juli 2013

Isabella_mor

CAWI skriver:

Tager det lugten på sigt? For det dufter altid friskt og rent efter vask jo.

det er da et forsøg værd

Anmeld

31. juli 2013

UnderCover37

CAWI skriver:

Det bliver vasket på 60 grader, og er knas tørt inden det bliver lagt ind i skabet igen.

Burde jo være nok, men jeg ville nok forsøge en kogevask og tørretumbler for at se om det kan afhjælpe det.

Vi havde en overgang hvor vores vasketøj begyndte at lugte, og det var kogetøjet der lugtede først og her viste det sig at vores varmelegme var gået i stykker så tøjet blev slet ikke vasket varmt nok og hele maskinen begyndte at småmugne og efter et skift af varmelegme og rengøring af maskinen (og genvask af alt tøjet self) var vi igen fri for "surt" tøj

Anmeld

31. juli 2013

CaWi

UnderCover35 skriver:

Burde jo være nok, men jeg ville nok forsøge en kogevask og tørretumbler for at se om det kan afhjælpe det.

Vi havde en overgang hvor vores vasketøj begyndte at lugte, og det var kogetøjet der lugtede først og her viste det sig at vores varmelegme var gået i stykker så tøjet blev slet ikke vasket varmt nok og hele maskinen begyndte at småmugne og efter et skift af varmelegme og rengøring af maskinen (og genvask af alt tøjet self) var vi igen fri for "surt" tøj

Vores vaskemaskine og tumbler er kun et år gamle, og bliver renset hvert kvartal. Men derfor kan varmelegemet selvfølgelig godt gå i stykker. Men kan selvfølgelig prøve med en kogevask.

Anmeld

31. juli 2013

UnderCover37

CAWI skriver:

Vores vaskemaskine og tumbler er kun et år gamle, og bliver renset hvert kvartal. Men derfor kan varmelegemet selvfølgelig godt gå i stykker. Men kan selvfølgelig prøve med en kogevask.

Det skulle være underligt hvis det allerede er varmelegmet men du kan prøve at lægge en hånd på glasset næste gang du kører en lang varm (+60) vask, hviis du ikke kan holde den der særligt længe er det ihverfald ikke varmelegmet

Håber du finder en løsning

Anmeld

31. juli 2013

Tip!

Jeg bruger kun eddike og neutral Vaskepulve. - og nej tøjet/sengetøjet lugter aldrig surt, det er blødt og lækkert. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.