Surt sengetøj :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.296 visninger
16 svar
4 synes godt om
31. juli 2013

CaWi

Jeg er ved at være godt træt af mit sengetøj!
Det bliver simpelthen SÅ surt af at ligge i skabet. Det samme skab som al vores tøj, men det lugter overhovedet ikke
Vi har 6 sæt sengetøj at skifte mellem, og skifter det hver uge. Men jeg bliver nød til at vaske det, inden jeg lægger det på, så surt er det.
Jeg kunne forstå det lugtede hvis vi kun brugte to af sættene, og resten bare lå. Men jeg bruger dem alle.
Det er godt nok de ældste sæt det lugter værst, men jeg forstår det virkelig ikke.

Har i nogle gode råd, ud over de der duft poser, som jeg absolut ikke vil bruge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

UnderCover37

CAWI skriver:

Det bliver simpelthen SÅ surt af at ligge i skabet. Det samme skab som al vores tøj, men det lugter overhovedet ikke
Vi har 6 sæt sengetøj at skifte mellem, og skifter det hver uge. Men jeg bliver nød til at vaske det, inden jeg lægger det på, så surt er det.
Jeg kunne forstå det lugtede hvis vi kun brugte to af sættene, og resten bare lå. Men jeg bruger dem alle.
Det er godt nok de ældste sæt det lugter værst, men jeg forstår det virkelig ikke.

Har i nogle gode råd, ud over de der duft poser, som jeg absolut ikke vil bruge.

Hvor varmt vasker du det? Og er du sikker på at det er knastørt inden det kommer i skabet?

Anmeld

31. juli 2013

FrkRaarup

CAWI skriver:

Havde også et par sæt der virkelig stank. Tøjet i skabet fejlede intet, men sengetøjet var til at brække sig over.

Jeg smed hele lortet ud!

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

Vi har samme problem Eller vil ikke sige det lugter surt, det lugter bare virkelig forfærdeligt

Det er helt tørt og dufter fint når det kommer i skabet, men stinker når det skal bruges.. Jeg hænger dynerne ud når jeg har skiftet så de kan slippe af med lugten.

Anmeld

31. juli 2013

CaWi

UnderCover35 skriver:

Hvor varmt vasker du det? Og er du sikker på at det er knastørt inden det kommer i skabet?

Det bliver vasket på 60 grader, og er knas tørt inden det bliver lagt ind i skabet igen.

Anmeld

31. juli 2013

gonefishing

CAWI skriver:

Er det et skab der står mod en ydrevæg?

Anmeld

31. juli 2013

CaWi

Flodkilling skriver:

Er det et skab der står mod en ydrevæg?

Nej det er det ikke...

Anmeld

31. juli 2013

Isabella_mor

har du prøvet at komme eddike i vaskemaskinen (der hvor skyllemiddel skal i) det skal bare være klar eddike, det skulle tage lugten...

Anmeld

31. juli 2013

Klumpe-dumpe

CAWI skriver:

Nej det er det ikke...

Jeg tænker om du ikke kan prøve at lægge det i en almindelig plastik pose?

Anmeld

31. juli 2013

CaWi

Isabella_mor skriver:

har du prøvet at komme eddike i vaskemaskinen (der hvor skyllemiddel skal i) det skal bare være klar eddike, det skulle tage lugten...

Tager det lugten på sigt? For det dufter altid friskt og rent efter vask jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.