Ikke mærke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Ha lige snakket med fødegangen og de vil gerne se mig når jeg er nervøs omkring ham..
Opdaterer når jeg kommer derfra igen..

Hels og lykke!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Normalt er han lige aktiv om jeg slapper af eller sidder op eller går rundt..Han var også utrolig aktiv imorges.. Tror nu lige jeg prøver at ringe for en sikkerheds skyld så må de afgøre om de vil se mig.. men tak

Tjoo jrg er delv i uge 34+ og har en karatepige i maven, men pluddelig sker det at jeg ikke mærker noget i en dag - men først lidt om aftenen.

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Tjoo jrg er delv i uge 34+ og har en karatepige i maven, men pluddelig sker det at jeg ikke mærker noget i en dag - men først lidt om aftenen.

Nu er jeg taget herind lige for en sikkerhedsskyld... Der r dog lidt mere liv nu men ikke meget og maven er stadig meget blød

Anmeld

30. juli 2013

anynom

Anonym skriver:

Nu er jeg taget herind lige for en sikkerhedsskyld... Der r dog lidt mere liv nu men ikke meget og maven er stadig meget blød

Update?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Update?

Alt så fint ud og jeg er sendt hjem igen..
Blev lige scannet for en sikkerheds skyld også, har mærket mere til ham nu, men de mener at det er fordi han har rykket sig længere ned at jeg ikke kan mærke ham så tydeligt som i sidste uge, har dog en del kraftige plukveer.. Men det skulle være normalt på dette tidspunkt i graviditet nr 2

Anmeld

30. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Alt så fint ud og jeg er sendt hjem igen..
Blev lige scannet for en sikkerheds skyld også, har mærket mere til ham nu, men de mener at det er fordi han har rykket sig længere ned at jeg ikke kan mærke ham så tydeligt som i sidste uge, har dog en del kraftige plukveer.. Men det skulle være normalt på dette tidspunkt i graviditet nr 2

Dejligt med en positiv update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.