Ikke mærke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
15 svar
8 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nu den sidste time ikke mærket min søn sparke og kan heller ikke rigtig få ham til at reagere når jeg skubber til ham.. Har været til tandlæge fra 14-15 hvor jeg blev bedøvet, nogen der har prøvet det? Er sku lidt nervøs for han plejer at mosle rundt helt vildt..
Hvad skal jeg gøre?
Er 32+2 og andengangs gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

FogL

Anonym skriver:

Jeg har nu den sidste time ikke mærket min søn sparke og kan heller ikke rigtig få ham til at reagere når jeg skubber til ham.. Har været til tandlæge fra 14-15 hvor jeg blev bedøvet, nogen der har prøvet det? Er sku lidt nervøs for han plejer at mosle rundt helt vildt..
Hvad skal jeg gøre?

Har du drukket noget iiiiskoldt?

En time er ikke helt galt - prøv med det kolde vand, og sker der ikke noget indenfor 5 minutter, så ring endelig til fg og sig du er hammernervøs!

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Har du drukket noget iiiiskoldt?

En time er ikke helt galt - prøv med det kolde vand, og sker der ikke noget indenfor 5 minutter, så ring endelig til fg og sig du er hammernervøs!

Jeg har lige drukket iskold cola og heller ingen respons...
Lige nu kan jeg mærke en lille smule liv fra ham men intet i forhold til normalt synes også min mave et helt utrolig blød lige pludselig..

Anmeld

30. juli 2013

FogL

Anonym skriver:

Jeg har lige drukket iskold cola og heller ingen respons...
Lige nu kan jeg mærke en lille smule liv fra ham men intet i forhold til normalt synes også min mave et helt utrolig blød lige pludselig..

Altså hvis du mærker lidt, sover han jo nok bare Tror godt du kan slappe af - evt tag en lille lur sammen med ham

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Altså hvis du mærker lidt, sover han jo nok bare Tror godt du kan slappe af - evt tag en lille lur sammen med ham

Ja du har nok ret synes bare godt jeg plejer at kunne vække ham.. Må lige se tiden lidt an og hvis der ikke kommer mere liv i ham må jeg ringe til fødegangen...tak

Anmeld

30. juli 2013

lineog4

Mon ikke tandlæger ved hvad de gør med bedøvelse? Jeg bider mest mærke i den bløde mave og tror egentlig hvis det var mig ville jeg give et ring og blive tjekket

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Mon ikke tandlæger ved hvad de gør med bedøvelse? Jeg bider mest mærke i den bløde mave og tror egentlig hvis det var mig ville jeg give et ring og blive tjekket

Ja det tror jeg også jeg gør for nu sidder jeg foran computeren foroverbøjet og kan ikk rigtig mærke modstand som jeg normalt kan når han bliver trykket..

Anmeld

30. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre?

Giv det til imorgen tidligt. Og så ring til en jordemoder hvis du ikke har mærket de vilde spark. Det er typisk når du ligger og slapper af at det kommer

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Giv det til imorgen tidligt. Og så ring til en jordemoder hvis du ikke har mærket de vilde spark. Det er typisk når du ligger og slapper af at det kommer

Normalt er han lige aktiv om jeg slapper af eller sidder op eller går rundt..Han var også utrolig aktiv imorges.. Tror nu lige jeg prøver at ringe for en sikkerheds skyld så må de afgøre om de vil se mig.. men tak

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Ha lige snakket med fødegangen og de vil gerne se mig når jeg er nervøs omkring ham..
Opdaterer når jeg kommer derfra igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.