Sevicemedd. vedr. bolchefarve/frugtfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Helle30

Hermed en servicemedd. fra mig, som har ondt i mine fødder efter en spadsertur i byen.

Flg. butikker i Nykøbing Falster forhandler IKKE sort bolchefarve:

Matas - Tværgade
Matas - Torvet
Løveapoteket
Svaneapoteket
Charlottes chokolade
Frellsen chokolade
Helsam
Den gamle købmand
Thea
Kvickly
Super Spar (forhandler iøvrigt heller ikke gul)

Matas forhandler slet ikke bolchefarve mere, idet fabrikken, de fik det fra, er lukket.

Flg. butikker forhandler sort bolchefarve:

- Altså bliver det ikke en mariehøne - men Kaj og Andrea, der udgør modellerne for kagerne herhjemme.
Det sorte i øjnene bliver lavet af Haribo Rotella.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

ivfmarie

Århh stakkels Helle!

Anmeld

13. juli 2009

Mikkelmusen

Hvis du ikke har købt farve kan du da godt få lidt sort pastafarve af mig. Jeg har købt sort og rød nemlig... 

Anmeld

13. juli 2009

Mikkelmusen

Mikkelmusen skriver:

Hvis du ikke har købt farve kan du da godt få lidt sort pastafarve af mig. Jeg har købt sort og rød nemlig... 

Så lige at det er imorgen smukke Sofie har fødselsdag så det kan du jo nok ikke nå...  

Anmeld

13. juli 2009

Helle30

Mikkelmusen skriver:

Så lige at det er imorgen smukke Sofie har fødselsdag så det kan du jo nok ikke nå...  

Det var ellers en smuk tanke Christina, men nu står jeg til halsen i Kaj og Andrea i stedet, og hér kan jeg nøjes med et par lakridser til sort i øjnene.

- Helle, som nu fatter hvorfor, en kage koster max hos bageren...

Anmeld

13. juli 2009

ivfmarie

Helle30 skriver:

Det var ellers en smuk tanke Christina, men nu står jeg til halsen i Kaj og Andrea i stedet, og hér kan jeg nøjes med et par lakridser til sort i øjnene.

- Helle, som nu fatter hvorfor, en kage koster max hos bageren...

Nu husker du lige at smide en stabel billeder af Kaj og Andrea, ikk?

Anmeld

13. juli 2009

Helle30

ivfmarie skriver:

Nu husker du lige at smide en stabel billeder af Kaj og Andrea, ikk?

Jovel Ivferen.. Er du klar ved 04 tiden?...

Gaaaaab.. Helle

Anmeld

13. juli 2009

linemus

God arbejdslyst, Helle, og et klap på skulderen. Det får du nok brug for i nat  Glæder mig til at se den færdige Kaj og Andrea kage.

Anmeld

13. juli 2009

Susan1978

ja jeg gør godt nok også..  altså glæder mig til at se billeder..

men hvor fandt du frugtfarve henne som ikke er det der alm kedelige man bruger til jul..

tænker nemli at hvis jeg ikke kan få mit billede så stort at det fylder hele kagen, må jeg farve marcipanen.. men det må godt være lidt kraftig farve som fx grøn eller blå..

Anmeld

14. juli 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

ja jeg gør godt nok også..  altså glæder mig til at se billeder..

men hvor fandt du frugtfarve henne som ikke er det der alm kedelige man bruger til jul..

tænker nemli at hvis jeg ikke kan få mit billede så stort at det fylder hele kagen, må jeg farve marcipanen.. men det må godt være lidt kraftig farve som fx grøn eller blå..

Susan! Jeg hAR bare købt de almindelige: Rød, grøn og blå, og så bliver Andreas næb rødt. Det kan sagtens blive kraftige farver. Du putter bare mere farve i.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.