Kan i se noget på denne test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ved min sidste graviditet tog jeg en test kl 8 om morgenen, og den var helt negativ.. Smed den ud, og sov herefter til kl 12 hvorefter jeg kiggede på testen igen og der kunne jeg se en MEGET svag streg, meget lig den på dit billede..

Jeg var 3+4, og testede med billig-teste.dk's test, og herefter Valmed (8 stk. Haha) som også blev svagt positive. 

testene blev tydligere, og den dag i dag er der ingen tvivl om der er en klar teststreg på dem alle.

Jeg tror du er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

SjeBets

jeg har aldrig kunne få to super klare streger frem. det har altid været sådan en halvfesen en som gjorde jeg var i tvivl.

Selv da jeg var 8 uger henne var det sådan en uklar fesen en.  Men der var jeg sikker pga en blodprøve.

Anmeld

30. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ved ikke om du kan se begge billeder i det er indlæg, ellers vedhæfter jeg det igen, men der kan du se udviklingen på 4 timer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Ved min sidste graviditet tog jeg en test kl 8 om morgenen, og den var helt negativ.. Smed den ud, og sov herefter til kl 12 hvorefter jeg kiggede på testen igen og der kunne jeg se en MEGET svag streg, meget lig den på dit billede..

Jeg var 3+4, og testede med billig-teste.dk's test, og herefter Valmed (8 stk. Haha) som også blev svagt positive. 

testene blev tydligere, og den dag i dag er der ingen tvivl om der er en klar teststreg på dem alle.

Jeg tror du er gravid.

Jeg tror selv mere og mere på det.. Har kvalme ind i mellem.. Niv i underlivet men ingen ømme bryster..

Håber jeg kan teste mere positivt om et par dage

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg ved ikke om du kan se begge billeder i det er indlæg, ellers vedhæfter jeg det igen, men der kan du se udviklingen på 4 timer.

Jeg kan kun se det billede hvor stregen er næsten ikke-eksisterende

Anmeld

30. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg kan kun se det billede hvor stregen er næsten ikke-eksisterende

Ja, den driller lige lidt.. Kan lige smide det ind i aften. Er på via Tlf'en.

Generelt tror jeg altså ikke man får to streger, medmindre man ér gravid i det øjeblik testen bliver taget.

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Ja, den driller lige lidt.. Kan lige smide det ind i aften. Er på via Tlf'en.

Generelt tror jeg altså ikke man får to streger, medmindre man ér gravid i det øjeblik testen bliver taget.

Okay

Synes bare der er mange der får skyggestreger uden at være gravide

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Okay

Synes bare der er mange der får skyggestreger uden at være gravide

jeg fik 2 streger i uge 3 som kom daegn efter.. og da jeg testede på dagen .. var jeg bragende gravid.. såå .. men synes bestemt hun skal vente! man bliver skør af det andet der!

Anmeld

30. juli 2013

millesofie

Anonym skriver:

Det er svært at sige for min cyklus er lidt svingende.. Men omkring 4+3 men skulle den så ikke være tydeligere hvis jeg er gravid eller er der bare nogen der tester sent?

mine er stadig utydelige og jeg er i uge 6 

prøv igen om to dage 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Smider lige et billede mere... Aaahh måske er det bare ønsketænkning..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.