Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camille Mørch Andersen skriver: det ligner min som jeg tog i inden uge 3 og jeg er 4+4 nu
det ligner min som jeg tog i inden uge 3 og jeg er 4+4 nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den lå 1 døgn før stregen kom.. men var sq gravid! .. det andet billede er det jeg tog dagen før test dagen..
tog en igår, ville lige sikre mig.. den var der .. den var så lyserød som den anden og min cleablue som jeg tog på test dagen sagde GRAVID! - jeg for dig
Anonym skriver: Har du et billede af din test??
Har du et billede af din test??
har sendt neden under det andet indlæg
skal lige siges det første billede.. så kom stregen først dagen efter.. hov .. men den var der sq ? .., - de andre måneder hvor jeg har testet før.. og har ladet den ligge i et døgn.. har der intet været.. så var ikke i tvivl at denne månede var lykkens gang!
Camille Mørch Andersen skriver: har sendt neden under det andet indlæg skal lige siges det første billede.. så kom stregen først dagen efter.. hov .. men den var der sq ? .., - de andre måneder hvor jeg har testet før.. og har ladet den ligge i et døgn.. har der intet været.. så var ikke i tvivl at denne månede var lykkens gang!
Anonym skriver: Prøver at teste om et par dage igen.. Det kunne godt se ud som din Den første.. Den er jo tydeligere på testen end på det billede Jeg har lagt ind ;-)
Prøver at teste om et par dage igen.. Det kunne godt se ud som din Den første.. Den er jo tydeligere på testen end på det billede Jeg har lagt ind ;-)
tog jo også først bileldet af testen dagen efter
Camille Mørch Andersen skriver: tog jo også først bileldet af testen dagen efter
Anonym skriver: Ja det er lidt vildt..Tjekkede du den slet ik i løbet af dagen?
Ja det er lidt vildt..Tjekkede du den slet ik i løbet af dagen?
jo hele tiden men intet kom.. så gik i seng. og kiggede om morgen.. og vupti - ved godt andre siger det er ugyldigt. men næ nej .. - dagen inden test dagen fik jeg en tydlig streg med det samme og på test dagen sagde med cleablue GRAVID!
Camille Mørch Andersen skriver: jo hele tiden men intet kom.. så gik i seng. og kiggede om morgen.. og vupti - ved godt andre siger det er ugyldigt. men næ nej .. - dagen inden test dagen fik jeg en tydlig streg med det samme og på test dagen sagde med cleablue GRAVID!
Anonym skriver: Okay.. Men jeg er jo over tid så ved ik om jeg skal tro på det... Den burde vel være tydeligere???
Okay.. Men jeg er jo over tid så ved ik om jeg skal tro på det... Den burde vel være tydeligere???
hmm. tjaa. kan være du ikke har nok homon i kroppen :s men
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128