Hvornår kom jeres barn/børn i "normal" seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

2babygirls

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Hvor gamle var jeres barn/børn før de kom fra tremmeseng til juniorseng?

Har en datter på to år, og synes efterhånden det er ved at være hårdt at bære hende op i tremmesengen når det puttetid.  Og nu overvejer jeg seriøst at komme hende i en "almindelig" seng, som hun selv kan komme op i.  Men er det for tidligt ? er hun for lille til det?

Knus fra mig.

Min datter fik i 2års gave. Vi sover alle på 1 sal, og lukker ikke trappe gitteret da hun ikke går ud af sengen. Hun blir 3 til oktober.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

millesofie

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Har en datter på to år, og synes efterhånden det er ved at være hårdt at bære hende op i tremmesengen når det puttetid.  Og nu overvejer jeg seriøst at komme hende i en "almindelig" seng, som hun selv kan komme op i.  Men er det for tidligt ? er hun for lille til det?

Knus fra mig.

jeg ku tage siden af min så det blev gjort da hun var 2½ 
og så her hvor hun er 3½ kom hun i en stor seng (køjeseng) 

Anmeld

29. juli 2013

FruStolpe

Vi skiftede tremmesengen ud med juniorseng da Bella var 2½

Anmeld

29. juli 2013

Den lykkelige

Vores datter har lige fået sin igår.. hun er 2,5 år.. vi prøvede sætte den ind da hun var 2 år.. men det var aaaalt for tidligt! HUn græd og var utryg.. vi tog så siden af tremmesengen så hun selv kunne kravle ind.. plus at det ville lære hende "rumfornemmelse" af ikke at skulle falde ned.. hun var så glad for det..
Men igår så hun den anden seng og spurgte ind til den.. spurgte om hun ville prøve igen, og det ville hun.. Nu har hun sovet hele natten igår uden problemer og blev lagt til aften uden problemer igen.. så tror måske 2 år er lidt tidligt.. men er jo også forskelligt fra barn til barn..

Anmeld

29. juli 2013

Lilje82

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Knus fra mig.

Han fik den til hans 2-årig fødselsdag af bedsteforældrene og har skiftevis sovet i den og tremmesengen, da han nogle tage hellere har villet sove i den, han er 2,5 og tremmesengen er helt pakket væk nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.