Hvornår kom jeres barn/børn i "normal" seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

Tystys14

Hej de damer på baby.

Hvor gamle var jeres barn/børn før de kom fra tremmeseng til juniorseng?

Har en datter på to år, og synes efterhånden det er ved at være hårdt at bære hende op i tremmesengen når det puttetid.  Og nu overvejer jeg seriøst at komme hende i en "almindelig" seng, som hun selv kan komme op i.  Men er det for tidligt ? er hun for lille til det?

Knus fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

L&V

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Har en datter på to år, og synes efterhånden det er ved at være hårdt at bære hende op i tremmesengen når det puttetid.  Og nu overvejer jeg seriøst at komme hende i en "almindelig" seng, som hun selv kan komme op i.  Men er det for tidligt ? er hun for lille til det?

Knus fra mig.

Vores datter er os næsten 2 og jeg syntes hun er for lille til en stor seng endnu.. Tænker vi venter et år mere

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Knus fra mig.

Vores datter er tre til dec. Hun får en juniorseng på den anden side af tre år. Hun prøver ikke st komme ud.

Anmeld

29. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg mener Loke var lidt over 2 år da han kom i normal seng.

Han kravlede udover tremmerne, så det var mere sikkert at tage dem af.

Anmeld

29. juli 2013

B&J

daniel er 3½år  og har stadig tremme seng men her snart køber vi en junior seng til ham, han har dog aldrig sovet inde ved os og ønsker det heller ikke

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Knus fra mig.

da de var omkring de 2 år

Anmeld

29. juli 2013

annec

NV skriver:

Hej de damer på baby.

Knus fra mig.

Min dreng fik en anden seng da han var halvandet år.. Han kravlede selv ud af sin tremmeseng. Han har en halvhøj seng nu, han bliver to til august

Anmeld

29. juli 2013

Tystys14

Tak for alle jeres svar  

Sylvia har heller aldrig kunne sove, hvis hun lå inde hos os, så det er jeg ikke bekymret for bliver et problem. Altså at hun forlader juniorsengen for at smutte ind og sove hos os. Men er dog lidt bekymret for om hun vil stå op og lege, eller værre gå ud til trappen.  

(Der er børnegitter for, som hun på ingen måde kan åbne, men mine moderlige bekymringer er der alligevel.)

Men tror jeg er nød til at sørge for hun kommer over i en anden seng, hvor jeg ikke skal bære hende op, pga. min ryg.  Puha.

Anmeld

29. juli 2013

Chris86

To år og har fået en køjeseng i voksenmål... (Bruger dog kun nederste seng, bamserne bruger den øverste)...
Hun sku selv ha mulighed for at gå ind til os om natten og hun ville absolut ik ligge i tremmeseng...!

Anmeld

29. juli 2013

-Milla-

Oscar fik ny seng kort efter sin 2 års fødselsdag og han er rigtig glad for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.