Hvilken sofa har I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Anja

Er lige alvorligt bange for, at jeg i dag har ødelagt vores sofaer

Vi har råhvide læddersofaer og da de var snavsede ville jeg vaske dem med noget rens til læddermødbler som vi har brugt før. Nu ser det så bare desværre ud til at det farvede lædder skalder af

Sofaerne er 5 år gamle, har været pænt pebrede, men har aldrig været min smag. Min mand havde købt dem kort tid inden jeg mødte ham.

Nu øjner jeg jo lidt chancen for at feriebudgettet for efteråret står på nye sofa.

Har siddet og surfet lidt, og trænger til inspiration.

Hvilke sofaer har I ? De skal helst være bare lidt børnevenlige.

Anja, som synes det er ærgeligt, men egentligt også gerne vil have ny sofa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

ka li ja

vi har en kæmpe sofa i stof. En 7 pers oregon hjørnesofa med chaiselong.
den kostede vist 8.999,- hos danbo.
den er impreneret med sådan nogen nano noget.. for ca 2 år siden. det skal vist gøres jævnligt, men lugter giftigt, så det er ikke lige blevet gjort...
ved ikke om den er specielt børnevenlig, men så længe impr. virker, så er den...
alexander hældte et glas mælk ud i den 1. dag. det lå bare i en pøl evenpå lige til at tørre af. det samme gjorde hans bræk.
jeg er super glad for vores sofa. og der er plads til hele familien i den

Anmeld

13. juli 2009

Kaufie

Vi har denne i model hjørnesofa med puf i stof fra Hurup. Ca samme farve som billedet.

http://www.hurupsofa.dk/showpage.asp?id=850&profileid=1000&siteid=1&pagetype=produtpage&vid=90&pic=257_1-DALLAS_M82_ARM7.jpg

Dallas hedder den. Vi har to katte og en 2 årig - og den ser stadig fin ud når den er støvsuget (og rullet med klisterrulle for kattehår) Hynderne vendes af og til for at få dem lige brugte overalt.

Men ville måske have valgt en mørkere nuance, set i bagspejlets kloge lys.....

Mener vi gav ca 11.000

Anmeld

13. juli 2009

Kaufie

ka li ja skriver:

vi har en kæmpe sofa i stof. En 7 pers oregon hjørnesofa med chaiselong.
den kostede vist 8.999,- hos danbo.
den er impreneret med sådan nogen nano noget.. for ca 2 år siden. det skal vist gøres jævnligt, men lugter giftigt, så det er ikke lige blevet gjort...
ved ikke om den er specielt børnevenlig, men så længe impr. virker, så er den...
alexander hældte et glas mælk ud i den 1. dag. det lå bare i en pøl evenpå lige til at tørre af. det samme gjorde hans bræk.
jeg er super glad for vores sofa. og der er plads til hele familien i den

Er det en stof eller en læder sofa??

Virker det der nano-noget også på stof?? Men ja, ved heller ikke lige om jeg vil bruge den på et møbel, hvor den bette dagligt karter rundt og bygger hule af hynderne.... Der er ligesom ikke så meget forsking af langtidsbrug endnu, vel?

Anmeld

13. juli 2009

Tut

Vi har mørkebrune lædersofaer.

Fra Ikea, modellen hedder KRAMFORS.

Vi  har både en 3 pers, og en 3 pers med chaiselong

Håber at det kunne inspirere lidt

Anmeld

13. juli 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Er det en stof eller en læder sofa??

Virker det der nano-noget også på stof?? Men ja, ved heller ikke lige om jeg vil bruge den på et møbel, hvor den bette dagligt karter rundt og bygger hule af hynderne.... Der er ligesom ikke så meget forsking af langtidsbrug endnu, vel?

den er af stof, og vores unger karter rundt og bygger hule i den konstant, og den blir hoppet i dagligt, selvom vi har aftalt man kun må om fredagen

Anmeld

13. juli 2009

Muffinmus

Har lige bestilt nye...fra BoConcept...vi bestemte selv stoffet, længden, hvor brede armlænene skulle være og ben...
Så vi får slidstærkt sfot i sort riflet. Så flotte....Vi får dem desværre først 3 sep da de jo skal laves efter vores ønsker og pga ferien.
Synes det er smart man selv kan vælge design og stof/læder.

Anmeld

13. juli 2009

linemus

ka li ja skriver:

http://www.danbomoebler.dk/Files/Danbo2/Billeder/Produkter/DB2_medium/m70409.jpg

den her har vi.

Og den er rigtig god at slænge sig i. Sådan en vil jeg ha'

Anmeld

14. juli 2009

Susan1978

Vi har ligesom TUT også kramfors fra Ikea og de er super børnevenlige..
Vores er bare en sofa med Chaiselong.  forestil dig de to billeder her sammen

også er de ikke sindsygt dyre, men aligevel en af de dyreste sofaer Ikea har..
de mener vi gav 7500 ialt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.