Allergivenlige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Lykke:)

maria_wlt skriver:

Jeg bruger dem fra Rema 1000 - Bedst i TÆNK og der er INGEN kemi i

Det er landlord, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Kofoed.

Wimmie skriver:

Følgende bleer er svanemærkede:

• Änglemark
  • Libero
  • Landlord
  • Coop
  • Bambo
  • Pusletid
  • Abri
  • Spar
  • Love’N
  • Naturaé
  • Rainbow Vaippa

Jeg bruger Landlord (Remas) eller Bambo (løvbjergs) 

bambo er desværre ikke asma og allergi mærket, kun svanemærket, hvis du ikke selv har set det endnu.

Anmeld

29. juli 2013

maria_wlt

Lykke:) skriver:

Det er landlord, ikke?

Nej det er deres egne.. DE BEDSTE

http://www.rema1000.dk/Files/Billeder/rema1000/2012/Ble/test%20af%20bleer.pdf

Anmeld

29. juli 2013

Kofoed.

Vi har været igennem mange af blemærkerne, både med og uden svane og astma og allergi mærket.

Pampers - fine nok, men uden mærkerne
Libero - hun tissende igennem str 2 og 3, siden ikke brugt
Rema1000 (de gamle landlord) - dem vi bruger fast, bløde og hun har igennem 1 1/2 år kun tisset igennem et par gange.
Änglamark - lidt stive i det og de egner sig ikke til en tyk baby/barn, altså smalle i det.
Bambo - ganske fine, lidt stive i det, men ikke et problem, dog er de kun svane mærket.
Levevis - alt for stive og tisser hun meget, bliver de klumpet og falder af eller tisser hun igennem.
Grønbalance - fine, lidt stive, men koster det samme som libero og pampers, vi brugte den en overgang som natbleer, da de var brede i det i forhold til remas (som er nogle af de bredeste).

Jeg kan ikke lige huske flere, men vi har været igennem så mange, de vi ikke har bil og rema1000 ligger 13 km væk, i en forkert ende af kolding, end hvor vi normalt færdes, så derfor har vi søgt efter nogle vi nemmere kan få fat i (har ikke bil). Det er ikke lykkes, så vi bruger stadig rema1000s og hvis vi løbe tør i utide, køber vi grønbalance fra kiwi.

Anmeld

29. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

remas bleer har flere gange vundet bedst i test (TÆNK), de er billige (50kr for 50stk) og så er de rigtig gode

Anmeld

29. juli 2013

Kofoed.

maria_wlt skriver:

Det er de samme, de skiftede bare navn sidste år.

Anmeld

29. juli 2013

l.kjoeller

Jeg er så småt begyndt at gå og kigge på bleer til vores lille dreng.
De skal være allergivenlige og parfumefri og helst også parabenefri, hvilke bleer er det?

vi bruger remas. mener de scorer top point så hvidt jeg husker. min datter er nemlig meget sart, og disse er rigtig gode. Vidst også nogle af de billigste overhovedet på markedet

Anmeld

29. juli 2013

maria_wlt skriver:

Okay, tak!

Anmeld

29. juli 2013

Kofoed. skriver:

Vi har været igennem mange af blemærkerne, både med og uden svane og astma og allergi mærket.

Pampers - fine nok, men uden mærkerne
Libero - hun tissende igennem str 2 og 3, siden ikke brugt
Rema1000 (de gamle landlord) - dem vi bruger fast, bløde og hun har igennem 1 1/2 år kun tisset igennem et par gange.
Änglamark - lidt stive i det og de egner sig ikke til en tyk baby/barn, altså smalle i det.
Bambo - ganske fine, lidt stive i det, men ikke et problem, dog er de kun svane mærket.
Levevis - alt for stive og tisser hun meget, bliver de klumpet og falder af eller tisser hun igennem.
Grønbalance - fine, lidt stive, men koster det samme som libero og pampers, vi brugte den en overgang som natbleer, da de var brede i det i forhold til remas (som er nogle af de bredeste).

Jeg kan ikke lige huske flere, men vi har været igennem så mange, de vi ikke har bil og rema1000 ligger 13 km væk, i en forkert ende af kolding, end hvor vi normalt færdes, så derfor har vi søgt efter nogle vi nemmere kan få fat i (har ikke bil). Det er ikke lykkes, så vi bruger stadig rema1000s og hvis vi løbe tør i utide, køber vi grønbalance fra kiwi.

Okay, tusind tak!

Anmeld

29. juli 2013

Happiness

Sådan noget som libero og pampers - er det ikke godt?

De er ikke allergivenlige Lukas fik rød numse af pampers. Libero kan han god bruge, men de andre er helt klart at fortrække herhjemme.

Jeg synes I skal prøve jer frem. Det er forskelligt hvad der er godt for den enkelte baby. Her tissede Lukas igennem dem fra Aldi, men mange af dem jeg kender har kun været glade for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.