Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke:) skriver: Jeg er så småt begyndt at gå og kigge på bleer til vores lille dreng. De skal være allergivenlige og parfumefri og helst også parabenefri, hvilke bleer er det?
Jeg er så småt begyndt at gå og kigge på bleer til vores lille dreng. De skal være allergivenlige og parfumefri og helst også parabenefri, hvilke bleer er det?
Änglamarks er i hvert fald, og de er også ret gode. Dem fra levevis er også uden al halløj men jeg synes de var virkelig dårlige.
Wimmie skriver: Änglamarks er i hvert fald, og de er også ret gode. Dem fra levevis er også uden al halløj men jeg synes de var virkelig dårlige.
_Remas er, levevis, änglemark, føtex har nogle budgetbleer som også er. Og så er aldis egne mærker vist også Så der er en del at vælge imellem
Følgende bleer er svanemærkede:
Jeg bruger Landlord (Remas) eller Bambo (løvbjergs)
Hvordan dårlige? Dem fra änglamark, er de fri for alt det skrammel jeg skrev?
De holdt ikke tæt - især om natten
Og ja, du skal bare kigge efter svanemærket.
Happiness skriver: _Remas er, levevis, änglemark, føtex har nogle budgetbleer som også er. Og så er aldis egne mærker vist også Så der er en del at vælge imellem
Jeg bruger dem fra Rema 1000 - Bedst i TÆNK og der er INGEN kemi i
Wimmie skriver: De holdt ikke tæt - især om natten Og ja, du skal bare kigge efter svanemærket.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128