VråJepsen skriver:
Jamen det er da meget muligt, derfor synes jeg stadig det er en meget upassende kommentar. Og at det er utroligt jeg ikke kan få lov til at dele min glæde, uden at skulle blive "slået" i hovedet med den. Muligvis kan det gå galt inden de 3 mdr, men det kan også gå galt efter. Må jeg så slet ikke glæde mig eller være glad? for jeg skal bare gå rundt og tænke på at det kan gå galt.. Nej det er ikke sådanne jeg er skruet sammen som menneske. Hvis jeg selv tror på det nok skal gå, så skal det nok gå. Får du noget ud af at tage sorgene på forskud, kan du gøre fra eller til? NEJ - så lad dog den gravide glæde sig!
Tak 
Selvfølgelig skal du det, det er jo netop ment som en kommentar til at "det siger mange og du skal ikke lade dig gå på".
Jeg fik den også af vide, men af en veninde som selv havde mistet 6 gange. Så for hende var det jo bare pænt ment, fordi det netop KAN være en sorg i endnu en sorg HVIS der skulle ske noget.
Jeg har ikke selv prøvet at mistet, og har selv sagt det lidt før uge 12, men jeg kan også godt se det for den anden side.
Derfor mener jeg bare at du IKKE skal gå op i hendes kommentar eller tage den for noget grimt ment, men heller ej lægge bånd på dig selv.
Anmeld