Jeg føler mig allerede stor, og oppustet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.456 visninger
21 svar
7 synes godt om
29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Hej smukke kvinder herinde 

- Så blev det vores tur til at få opfyldt drømmen om at blive forældre.  Vi fik taget min p-stav ud i april, så det er gået hurtigt for os! 

Vi glæder os utrolig meget, familien har fået det afvide, og glæder sig også utrolig meget. Har dog en svigermor der ikke vil blande sig før der er gået 3 mdr, for der er jo meget der kan gå galt endnu. Puhaaa et slag at få i hovedet. 

Men hun får ikke lov til at ødelægge vores glæde, og gode humør. Det er ikke offentlig gjort endnu, men tror godt jeg kan gøre det på baby uden det store. Det mest af hensyn til job det ikke er offentlig gjort endnu. 

Når man jeg føler mig allerede "stor" eller man kan i hvertfald godt se det, plejer at være helt flad. Men min mave buler, er det ikke tidligt i uge 7? Er 1 gangs gravid. 

håber i kan leve med billederne af en bar numse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Karla

VråJepsen skriver:

- Så blev det vores tur til at få opfyldt drømmen om at blive forældre.  Vi fik taget min p-stav ud i april, så det er gået hurtigt for os! 

Vi glæder os utrolig meget, familien har fået det afvide, og glæder sig også utrolig meget. Har dog en svigermor der ikke vil blande sig før der er gået 3 mdr, for der er jo meget der kan gå galt endnu. Puhaaa et slag at få i hovedet. 

Men hun får ikke lov til at ødelægge vores glæde, og gode humør. Det er ikke offentlig gjort endnu, men tror godt jeg kan gøre det på baby uden det store. Det mest af hensyn til job det ikke er offentlig gjort endnu. 

Når man jeg føler mig allerede "stor" eller man kan i hvertfald godt se det, plejer at være helt flad. Men min mave buler, er det ikke tidligt i uge 7? Er 1 gangs gravid. 

Stort tillykke med den lille spire i maven

Det var da ikke en rar kommentar fra sin svigermor
Kan godt forstå I bare vil nyde glæden ved den lille spire, og ikke tage bekymringerne på forhånd.

Er du 6+ eller 7+?

Jeg kan huske, at jeg også syntes jeg bulede ret meget allerede fra 6+. Når man er vant til at have en flad mave, kan man selv tydeligt se en forandring. Det er helt normalt at du er ret oppustet i starten

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Karla skriver:

Stort tillykke med den lille spire i maven

Det var da ikke en rar kommentar fra sin svigermor
Kan godt forstå I bare vil nyde glæden ved den lille spire, og ikke tage bekymringerne på forhånd.

Er du 6+ eller 7+?

Jeg kan huske, at jeg også syntes jeg bulede ret meget allerede fra 6+. Når man er vant til at have en flad mave, kan man selv tydeligt se en forandring. Det er helt normalt at du er ret oppustet i starten

Nej det fik hun også afvide. Meget mærkeligt at komme med sådanne en kommentar. 

Jeg er 6+5 i dag. ja puha hvor kan jeg se forskel og det kan manden også.. 

Synes bare det er meget tidligt havde ikke regnet med jeg allerede ville kunne se forskel nu  og slet ikke så meget.. 

Og tusinde tak! 

Anmeld

29. juli 2013

Karla

VråJepsen skriver:

Nej det fik hun også afvide. Meget mærkeligt at komme med sådanne en kommentar. 

Jeg er 6+5 i dag. ja puha hvor kan jeg se forskel og det kan manden også.. 

Synes bare det er meget tidligt havde ikke regnet med jeg allerede ville kunne se forskel nu  og slet ikke så meget.. 

Og tusinde tak! 

Ja, det er ret vildt, at man ser så "stor" ud allerede
Jeg var ret oppustet indtil uge 12. Så blev maven lidt mindre i en uges tid, og så begyndte den så at blive mere hård og rund

Anmeld

29. juli 2013

Julie F

VråJepsen skriver:

Det er klart du er oppustet. Tænk hvad der sker med din krop
Åh den med svigermor har vi også stået i. Præcis det samme faktisk. Blev mega skuffet over hendes reaktion. Min familie var over lykkelige og straks fattede min mor strikkepindene og begyndte med den første trøje. De delte ligesom vores lykke og når man så fra den anden side får af vide at meget kan gå galt endnu er det bare det største slag. Blev mega ked af det! Men bestemte mig ret hurtigt for at være optimistisk. Det skulle bare gå godt, og nu har vi så en lille guttermand på 5 mdr, så det gik jo godt ;-)

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Julie F skriver:

Det er klart du er oppustet. Tænk hvad der sker med din krop
Åh den med svigermor har vi også stået i. Præcis det samme faktisk. Blev mega skuffet over hendes reaktion. Min familie var over lykkelige og straks fattede min mor strikkepindene og begyndte med den første trøje. De delte ligesom vores lykke og når man så fra den anden side får af vide at meget kan gå galt endnu er det bare det største slag. Blev mega ked af det! Men bestemte mig ret hurtigt for at være optimistisk. Det skulle bare gå godt, og nu har vi så en lille guttermand på 5 mdr, så det gik jo godt ;-)

Ja det føles som en rigtig hård mavepuster. Min familie var der også da det blev sagt, min mor var helt lamslået. Hun vendte den også med mig efter, hende og min far havde også synes det var noget meget mærkeligt noget at sige. Det kan sgu altid gå galt. Det er der ingen garanti for, men hvis det er den indstilling man har. ville det være rart hvis den blev holdt for sig selv. For jeg er sikker på det nok skal gå godt.

Anmeld

29. juli 2013

BigHope13

VråJepsen skriver:

var også meget oppustet i ugerne fra uge 4 til 10-12 stykker og så blev det erstattet af en mere formet og hård mave, så tænker det helt naturligt.

Rigtig øv kommentar fra din svigermor Her oplevede jeg nogenlunde det samme, det var dog bare min egen mor men det bliver bedre med tiden hvor maven vokser og de begynder at glæde sig over det lille liv der kommer.

og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

BigHope13 skriver:

var også meget oppustet i ugerne fra uge 4 til 10-12 stykker og så blev det erstattet af en mere formet og hård mave, så tænker det helt naturligt.

Rigtig øv kommentar fra din svigermor Her oplevede jeg nogenlunde det samme, det var dog bare min egen mor men det bliver bedre med tiden hvor maven vokser og de begynder at glæde sig over det lille liv der kommer.

og stort tillykke med graviditeten

Ja men hun interessere sig alligevel, og siger "nu må i ikke få barnevognen hjem før du har født" osv. Så lidt vil hun gerne blande sig, så kunne den kommentar der godt lige have været forblevet i hendes eget hovede. 

- Mange tak! Så glæder jeg mig til den bliver hård og rund, så jeg ikke bare ser tyk ud 

Anmeld

29. juli 2013

BigHope13

VråJepsen skriver:

Ja men hun interessere sig alligevel, og siger "nu må i ikke få barnevognen hjem før du har født" osv. Så lidt vil hun gerne blande sig, så kunne den kommentar der godt lige have været forblevet i hendes eget hovede. 

- Mange tak! Så glæder jeg mig til den bliver hård og rund, så jeg ikke bare ser tyk ud 

Ja netop, Ihhh det så træls at de ikke kan nøjes med at sige tillykke og så bare virke glade hvis de ikke har andet at sige.
Her har min mor bare virket ligeglad og synes det var mærkeligt at voksede og kunne mærke den lille derinde for det var alt for tidlig jeg kunne det og da vi fortalte hvad bassen skal hedde fik jeg sætningen, hmm og rynket pande, jaså bliver jeg ved med at kalde ham junior da

synes overhovedet ikke du ser tyk ud, du har en fin begyndende baby hule

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

BigHope13 skriver:

Ja netop, Ihhh det så træls at de ikke kan nøjes med at sige tillykke og så bare virke glade hvis de ikke har andet at sige.
Her har min mor bare virket ligeglad og synes det var mærkeligt at voksede og kunne mærke den lille derinde for det var alt for tidlig jeg kunne det og da vi fortalte hvad bassen skal hedde fik jeg sætningen, hmm og rynket pande, jaså bliver jeg ved med at kalde ham junior da

synes overhovedet ikke du ser tyk ud, du har en fin begyndende baby hule

Hvor er du sød - det er jo helt utroligt hvad lidt søde ord kan gøre ved ens humør.  ha ha

- De skal da heldigvis ikke bestemme navnet, synes det utroligt at de ikke bare kan respektere det man nu vælger, også ellers holde mund- hvis ikke det passer. Hvis man bliver spurgt så vær ærlig- hvis ikke hvad gavner det så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.