BigHope13 skriver:
jeg fik mange smerter i ryg, bækken og baller omkring uge 8-9 stykker, og var ved lægen i uge 12 hvor jeg blev fuldtids sygemeldt frem til termin
synes i perioder det bliver bedre da man finder ud af hvor meget kroppen kan, og giver sig selv lov til at holde de pauser man skal , men det er bestemt ikke nemt.
der ikke så meget at gøre ved den/de sure chefer, for du er nødt til at passe på din krop så du ikke gør varig skade, men ja det er en lorte situation

hader bare den reaktion jeg får fra kollegaerne.. "nåh, det er da rimelig tidligt er det ikke?"
og hvad svarer man, joo det er det, men kan jo desværre ikke gøre så meget ved det...
føler bare at der ikke bliver troet på en.. som skrevet arbejder jeg som tjener, og der er bare næsten intet i mit arbejde jeg kan holde ud og lave.. så siger de alle, jamen så kan du jo sidde i receptionen.. jooo, men det smerter også når jeg sidder eller står. plus jeg skal sidde, stå, gå og løfte lidt.. plus bukke mig end del da jeg også passer bar..
synes bare det er uoverskueligt at jeg skal ha det så tidligt.. jeg har 8 arbejdsdage i streg nu her, á 60 timer

og der er næsten kun mig på job, så vil bare ikke sygemelde mig.. men tror desværre at når denne her uge er omme, så kan jeg ikke mere...

sorry det blev langt.. sku lige have det ud..
Anmeld