Beg. Bækkenløsning uge 9.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Havde jeg også. Men igen, du kan jo ikke gøre for det /: du havde jo helt sikkert ikke valgt bækkenløsning hvis du selv kunne bestemme. Men jo hurtigere du får det sagt, jo nemmere vil det jo være for dem måske at finde en anden.
Hvorfor ville du ikke kunne gå ned i tid? På mig hjalp det rigtig meget i starten. Kunne selvfølgelig stadig ikke det vilde, men jeg kunne klare 4 timer uden kun at kunne lægge på sofaen
Jeg frygter det også lidt nu, er jo gravid igen, er stadig på barsel, skal starte job igen til dec. Men har termin 14. Marts. Er godt nok nervøs for at fortælle chefen det. For tror ikke jeg kan komme tilbage, har allerede ret ondt i lænden. Har jo også mange tunge løft i Lukas (9kg+).

Fordi jeg er timebetalt. Så de vil hellere undvære mig helt end at jeg går ned i tid.. Så træls..

Men ja skal passe på mig selv..

Føler med dig :/ kan godt forstå at du er nervøs for at fortælle det til chefen!

Men tillykke ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Så er faktisk 7+3 i dag og ondt i lænden allerede også.

Okay, så er jeg ik alene om smerterne!

Anmeld

29. juli 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Tak for svar!

Ja det bliver jeg nødt til at sige.. Det er bar træls :/

Jeg passer også receptionen til tider, og tænkte, at jeg måske kunne få flere timer der, men det går heller ik. For der sidder jeg og arbejder, men skal stå op så snart der kommer gæster, plus skal passe baren.. Så det bliver for meget, sidde, stå, sidde, stå ..

Jeg er timebetalt, og er på supp. Dagpenge, så de mister intet ved det, og jeg er sikret sygedagpenge.. Men vil jo bare så gerne arbejde så længe som muligt.. Skal på arbejde 9 timer i aften.. Og sidder herhjemme og slapper af, og har allerede ondt..

Hvis du har ondt, ringer du og melder dig syg. 

- Du er nød til at lytte til din krop !! Den fortæller dig at der er noget galt, og det SKAL du lytte til !! 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg blev tilbudt en scanning i uge 7, da jeg nærmest ikke kunne gå. Jeg havde SÅÅÅ ondt. 

1 måned efter blev jeg sygemeldt på fuldtid, da mit bækken gjorde så ondt og jeg arbejdede i dagligvareforretning, og jeg derved ikke kunne skånes på nogen måde. 

Lægen regner desværre med at det bliver det samme næste gang også. 

Men det er DIG du skal tænke på - det er ikke din chef. Han kan ikke fyre dig retmæssigt når du er syg. Så det skal du ikke være bange for. Har du ondt, har du ondt. Du skal passe på dig og dit kommende barn !! 

Tak for svar!

Pyyyh, føler med dig jeg har også bar ondt hele tiden synes bare det er tidligt, men er glad for (selvom det er frygteligt at sige), at jeg ik er alene om at få det så tidligt..

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Fordi jeg er timebetalt. Så de vil hellere undvære mig helt end at jeg går ned i tid.. Så træls..

Men ja skal passe på mig selv..

Føler med dig :/ kan godt forstå at du er nervøs for at fortælle det til chefen!

Men tillykke ?

Tak
Nej bestemt ikke, frygter lidt om jeg overhoved snart kan bære Lukas. Han kan heldigvis krybe og komme frem og tilbage og han elsker at bevæge sig og lege på gulvet, og gider egentlig ikke at være oppe medmindre man hopper med ham. Så så meget bær jeg heller ikke på ham

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Hvis du har ondt, ringer du og melder dig syg. 

- Du er nød til at lytte til din krop !! Den fortæller dig at der er noget galt, og det SKAL du lytte til !! 

Du har nok ret..

Anmeld

29. juli 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Tak for svar!

Pyyyh, føler med dig jeg har også bar ondt hele tiden synes bare det er tidligt, men er glad for (selvom det er frygteligt at sige), at jeg ik er alene om at få det så tidligt..

Det var bestemt ikke rart. 

- Men sådan var det nu en gang - det tog mig lidt tid at sluge at skulle 'give op' og acceptere at jeg havde smerter og ikke rigtig kunne gå med hunden, hoppe rundt med den, gå på arbejde, cykle i skole osv. Men sådan er det - når jeg kigger på min nu 9 måneder gamle søn - så var alle smerterne det værd, og jeg er glad for jeg hørte efter min krop. 

Så jeg kan kun sige: Lyt til din krop, det er den eneste der kan fortælle dig 110% hvordan du har det !

Anmeld

29. juli 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Du har nok ret..

Din krop fortæller dig bedre end nogen anden at der er noget galt. 

Så LYT, LYT, LYT til den !! 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Tak
Nej bestemt ikke, frygter lidt om jeg overhoved snart kan bære Lukas. Han kan heldigvis krybe og komme frem og tilbage og han elsker at bevæge sig og lege på gulvet, og gider egentlig ikke at være oppe medmindre man hopper med ham. Så så meget bær jeg heller ikke på ham

Der skulle selvfølgelig ikke være et ? Efter tillykke men et !

Det er da altid noget at han selv kan komme lidt rundt! Må heller ik være rart hele tiden at skulle være bekymret for at man kan løfte ham når det blir nødvendigt..

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Det var bestemt ikke rart. 

- Men sådan var det nu en gang - det tog mig lidt tid at sluge at skulle 'give op' og acceptere at jeg havde smerter og ikke rigtig kunne gå med hunden, hoppe rundt med den, gå på arbejde, cykle i skole osv. Men sådan er det - når jeg kigger på min nu 9 måneder gamle søn - så var alle smerterne det værd, og jeg er glad for jeg hørte efter min krop. 

Så jeg kan kun sige: Lyt til din krop, det er den eneste der kan fortælle dig 110% hvordan du har det !

Du har ret..

Jeg har også hund, og den skal ik lide for meget under det.. Vil i det mindste gerne være i stand til at lufte den når jeg er selv hjemme ! :/

Det ender nok med en sygemelding snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.