tattos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

twinny

LinLin skriver:

Jeg ville nok få den lavet et andet sted når jeg vidste det

Må jeg/vi ikke se dit sleeve?

Det er kun underarmen jeg har nu. Og på overarmen skal deres sove bamser være. også med samme skygger hele vejen op. 

Der står my greatest blessings call me mom.   

tak for svaret. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

twinny

Mini us skriver:

Lyder cool men jeg ville overveje den hvide farve. Selvfølgelig holder farve forskelligt på folk.. men mit hvide i min tattoo er blevet farvet op to gange indenfor 2 år og det er slet ikk i nærheden af at være hvidt mere :/

Jaaah det ved jeg godt.  Min tatovør  sagde den skulle tegnes op 3 gange inden for kort tid. Så skulle den holde. Men må jeg se din? 

Anmeld

28. juli 2013

twinny

Lotus86 skriver:

Jeg vidste heller ikke det havde noget med den russiske mafia at gøre, men jeg tror faktisk jeg ville få den lavet et andet sted, når nu jeg vidste det. Som en anden foreslår, så tæt ved hjertet, det da en sød ide

Vi skal feks. til Sicilien snart, og pga. mafiaen der, troe jeg egentlig ikke jeg ville syntes det ville være så fedt at rende rundt med sådan en tatovering

Okay.tak for svaret.  

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

twinny skriver:

Det er kun underarmen jeg har nu. Og på overarmen skal deres sove bamser være. også med samme skygger hele vejen op. 

Der står my greatest blessings call me mom.   

tak for svaret. 

Den er flot
er det så din mand navn på græsk??
- og du skal ikke have flere børn?

Anmeld

28. juli 2013

twinny

LinLin skriver:

Den er flot
er det så din mand navn på græsk??
- og du skal ikke have flere børn?

Tak. Ja det er det. Han har drengenes navne på græsk.  Han er halvt græker. Så derfor alt det græske.  Hehe. 

Nej det skal jeg ikke. Jeg er meget fast i min beslutning om den jeg har og det samme er ham. 

Anmeld

28. juli 2013

Mini us

twinny skriver:

Ok

Jaaah det ved jeg godt.  Min tatovør  sagde den skulle tegnes op 3 gange inden for kort tid. Så skulle den holde. Men må jeg se din? 

Ok d har jeg ikk fået a vide :/ men jeg har bare en sommerfugl med n smule hvidt i.. men måske d fordi jeg tar sol at det ikke holder

Anmeld

28. juli 2013

twinny

Mini us skriver:

Ok d har jeg ikk fået a vide :/ men jeg har bare en sommerfugl med n smule hvidt i.. men måske d fordi jeg tar sol at det ikke holder

Okay. Men det var hvad hun sagde. Men ved det jo ikke. Hehe. 

Anmeld

28. juli 2013

Mini us

twinny skriver:

Okay. Men det var hvad hun sagde. Men ved det jo ikke. Hehe. 

Det lyder fornuftigt

Anmeld

29. juli 2013

Sijac

twinny skriver:

Hej tøser. 

Jeg skal ind til okt og have lavet mit sleeve færdig også skal jeg have en hvid stjerne (minde for min far som døde a kræft). Det var meningen, jeg skulle have den midt på knæet. Men det er jo noget som den russisk mafia har og betyder man ikke knæler for nogen. 

Ville I vælge et andet sted? 

Har ikke umiddelbart forslag til sted, men vil blot sige, hvis du ikke allerede ved det, at hvid er den farve der har sværest ved at blive i huden - min kæreste har hvide skygger og de er tegner op adskillige gange men forsvinder lige så hurtigt igen - syntes bare det er godt at have med i sine overvejelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.