tattos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
18 svar
13 synes godt om
28. juli 2013

twinny

Hej tøser. 

Jeg skal ind til okt og have lavet mit sleeve færdig også skal jeg have en hvid stjerne (minde for min far som døde a kræft). Det var meningen, jeg skulle have den midt på knæet. Men det er jo noget som den russisk mafia har og betyder man ikke knæler for nogen. 

Ville I vælge et andet sted? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

BellaCiinea

twinny skriver:

Hej tøser. 

Jeg skal ind til okt og have lavet mit sleeve færdig også skal jeg have en hvid stjerne (minde for min far som døde a kræft). Det var meningen, jeg skulle have den midt på knæet. Men det er jo noget som den russisk mafia har og betyder man ikke knæler for nogen. 

Tæt på dit hjerte?

Anmeld

28. juli 2013

twinny

IsabellaCiinea skriver:

Tæt på dit hjerte?

Ja det kunne være en mulighed.  

Anmeld

28. juli 2013

Fenja09

twinny skriver:

Hej tøser. 

Altså jeg ville overhovedet ikke vide at det havde noget med den russiske mafia at gøre, hvis du ikke havde skrevet det - og mon ikke at der er mange andre end mig som heller ikke ved det? Tænker bare, at du skal få den lavet hvor du gerne vil.

Nu vrimler det jo heller ikke med mafiaen på de danske stræder, men jeg kan jo bare være en af dem som ikke har set dem for nylig hehe

Få den lavet, hvor du ønsker den skal sidde. Du skal bære den resten af livet og medmindre du har bekendte eller et tilhørsforhold til den russiske mafia så kan du overveje et nyt sted.

/Fenja

Anmeld

28. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Få den placeret hvor DU ønsker. Om det er på knæet, under øjet eller på hjertet.. Det er helt op til dig.

Mit umiddelbare gæt vil være, at folk ikke tror du har tilknytning til mafiaen, hvis du vælger knæet

Anmeld

28. juli 2013

twinny

Fenja09 skriver:

Altså jeg ville overhovedet ikke vide at det havde noget med den russiske mafia at gøre, hvis du ikke havde skrevet det - og mon ikke at der er mange andre end mig som heller ikke ved det? Tænker bare, at du skal få den lavet hvor du gerne vil.

Nu vrimler det jo heller ikke med mafiaen på de danske stræder, men jeg kan jo bare være en af dem som ikke har set dem for nylig hehe

Få den lavet, hvor du ønsker den skal sidde. Du skal bære den resten af livet og medmindre du har bekendte eller et tilhørsforhold til den russiske mafia så kan du overveje et nyt sted.

/Fenja

Hehe. Tak for svaret. 

Nej det tænkte jeg egentligt os. 

Lige hvad jeg ved a, så kender jeg ikke nogen. Haha. 

Anmeld

28. juli 2013

twinny

ES90 skriver:

Få den placeret hvor DU ønsker. Om det er på knæet, under øjet eller på hjertet.. Det er helt op til dig.

Mit umiddelbare gæt vil være, at folk ikke tror du har tilknytning til mafiaen, hvis du vælger knæet

Hehe. Nej jeg drikker ihvertfald ikk vodka. ;p 

Anmeld

28. juli 2013

Lotus86

Jeg vidste heller ikke det havde noget med den russiske mafia at gøre, men jeg tror faktisk jeg ville få den lavet et andet sted, når nu jeg vidste det. Som en anden foreslår, så tæt ved hjertet, det da en sød ide

Vi skal feks. til Sicilien snart, og pga. mafiaen der, troe jeg egentlig ikke jeg ville syntes det ville være så fedt at rende rundt med sådan en tatovering

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

twinny skriver:

Hej tøser. 

Jeg ville nok få den lavet et andet sted når jeg vidste det

Må jeg/vi ikke se dit sleeve?

Anmeld

28. juli 2013

Mini us

Lyder cool men jeg ville overveje den hvide farve. Selvfølgelig holder farve forskelligt på folk.. men mit hvide i min tattoo er blevet farvet op to gange indenfor 2 år og det er slet ikk i nærheden af at være hvidt mere :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.