12 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Sk89

Hej jeg er ny her på siden håber der nogle der kan hjælpe eller måske har været i samme situation. jeg er nu gået 12 dage over tid. Og plejer ellers aldrig at gå over tid. tog en g test 1 dag over tid. Og igen en uge over tid. Men begge negative. Kan jeg være gravid selvom de viser negativ. Har i en uge haft mens smerter som om det er lige om hjørnet. Og været meget træt. Og de sidste dage haft kvalme og lidt svimmel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

hmm, der er jo flere muligheder enten, er du en af dem der ikke producerer vildt meget Hcg (som er det g-testen skal fange for at vise positiv) og så går der bare nogen dage, så er testen positiv

det kan også være psyken, altså at du tænker så meget på det at kroppen går i kludder. 

Det kan også være at du har været befrugtet, men at det er gået til grunde tidligt, men ikk er blevet udstødt endnu. 

Anyways, hvis intet er anderledes om en uges tid, synes jeg du skal få en lægetid og blive kigget på og evt få taget en test der også

For at du har 2 streger lige om hjørnet

Anmeld

28. juli 2013

Sk89

Tusind tak for svar. Du har nok ret i at det er psyken. Vi ønsker os jo så brændende et barn. Jeg må have tålmodighed så skal det nok blive vores tur. . Alligevel For testen er positiv om nogle dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.