Godnathistorier hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Masig

det håber jeg,

vi sidder altid med daniel i en stol på værelset også snakker og læser vi også bliver han puttet

hvor det sjove er når han sover ved min mor sidder hun bare og nynner for ham også vil han gerne over og sove

totalt bedste kærlighed

Haha ja det lyder da nemt at være bedste 

Tror ikke det går at sidde i stolen med ham her, han er alt for aktiv.... Så tænker at prve mens han ligger i sengen... Må lige se om jeg kan finde den med sommerfuglene i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Masig

HopinWishin skriver:

Vi begyndte for en uge siden og vores datter er 11 mdr. Vi bladrer egentlig bare og jeg peger og fortæller lidt...

Det plejer jeg også om dagen, men han kan ikke rigtigt koncentrere sig om det... Men vil prøve når han ligger i sengen og se om det hjælper...

Anmeld

28. juli 2013

B&J

Masig skriver:

Haha ja det lyder da nemt at være bedste 

Tror ikke det går at sidde i stolen med ham her, han er alt for aktiv.... Så tænker at prve mens han ligger i sengen... Må lige se om jeg kan finde den med sommerfuglene i morgen...

eller prøv dem med lyde de selv kan trykke på

Anmeld

28. juli 2013

Masig

B&J skriver:

eller prøv dem med lyde de selv kan trykke på

Men er det ikke for "vildt" som aftenlæsning?

Anmeld

28. juli 2013

twinny

Drengene gider ikke endnu. De er 22 mdr. 

Anmeld

28. juli 2013

Happiness

Vi bruger ikke godnathistorier endnu. Men læser tilgengæld i løbet af dagen i stedet. Lukas har brug for en hurtig putning, ellers bliver det for hyggeligt, og så må vi ikke gå ud af værelset, eller også bliver det til en leg... Så her hører han disney juniors godnatsang kl 19, og så spænder han ind i sin seng, vi kysser og siger godnat, sov godt. Elsker dig og vi ses imorgen...

Og så falder han i søvn efter ca 5 minutter. Han ligger bare og snakker i sin seng. Til tider kan han godt brokke sig. Men det er mere normalt at han går frivilligt i seng

Hov nå ja. Lukas er lige blevet 2 år...

Anmeld

28. juli 2013

B&J

Masig skriver:

Men er det ikke for "vildt" som aftenlæsning?

ikke ved vores dreng for det er stille og roligt med dæmpet lys og hygge osv...

men ja børn er jo forskellige så du må ud i og prøve

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Happiness skriver:

Vi bruger ikke godnathistorier endnu. Men læser tilgengæld i løbet af dagen i stedet. Lukas har brug for en hurtig putning, ellers bliver det for hyggeligt, og så må vi ikke gå ud af værelset, eller også bliver det til en leg... Så her hører han disney juniors godnatsang kl 19, og så spænder han ind i sin seng, vi kysser og siger godnat, sov godt. Elsker dig og vi ses imorgen...

Og så falder han i søvn efter ca 5 minutter. Han ligger bare og snakker i sin seng. Til tider kan han godt brokke sig. Men det er mere normalt at han går frivilligt i seng

Hov nå ja. Lukas er lige blevet 2 år...

Ok... Her har det kgså altid været en hurtig putning, for jo mere vi er til stede, jo mere brokker han sig når vi går... Men tænker det måske kunne være på tide at prøve med læsning, men må jo prøve mig frem og dur det ikke så er det tilbage til den hurtige putning 

Anmeld

28. juli 2013

Masig

B&J skriver:

ikke ved vores dreng for det er stille og roligt med dæmpet lys og hygge osv...

men ja børn er jo forskellige så du må ud i og prøve

Ja der er ikke andet for 

Anmeld

28. juli 2013

Ciss

Jeg begyndte at læse godnathistore en gang imellem 1,5 og 2 år.

I begyndelsen var det enkle billedbøger med tykke sider og tekst på rim eller små sangbøger.

Næste trin var "almindelige" billedbøger med store billeder og kort tekst men en lille historie i.

Omkring 3 år startede vi med små eventyr, Peter Pedal, Albert Åberg, Pippi og lignende.

Godnathistorien er noget, både børnene og jeg glæder os til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.