Godnathistorier hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.159 visninger
21 svar
4 synes godt om
28. juli 2013

Masig

Hvornår begyndte I at læse godnathistorier for jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Kay

da elna var 5 måneder inførte vi godnat historie som en del af putte ritualet 

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Kay skriver:

da elna var 5 måneder inførte vi godnat historie som en del af putte ritualet 

Ok... Vi har kæmpet en del med Fabians putning og jo det var som om at jo mere vi var til stede, jo mere umulig blev han... Så det mest effektive var en hurtig putning uden for meget hygge du ved... Men nu er han ved at være så stor at jeg tænker vi godt så småt kunne prøve med godnathistorier.... Men var alligevel i tvivl om det var for tidligt...

hvad læser i?

Anmeld

28. juli 2013

Kay

Masig skriver:

Ok... Vi har kæmpet en del med Fabians putning og jo det var som om at jo mere vi var til stede, jo mere umulig blev han... Så det mest effektive var en hurtig putning uden for meget hygge du ved... Men nu er han ved at være så stor at jeg tænker vi godt så småt kunne prøve med godnathistorier.... Men var alligevel i tvivl om det var for tidligt...

hvad læser i?

vi læser "godnat søde sommerfugle" en bog hun kan mærke sommerfuglene på, og hvor der ikke står mere end en særning pr. side... den er super sød og hyggelig 

har prøvet at læse andre og længere men det er lige som om hun bliver sur over det... 

selvom hun elsker at læse bøger om dagen 

Anmeld

28. juli 2013

Tulle28

Min store datter var omkring 14 mdr. da vi begyndte - det var faktisk også med "godnat søde sommerfugle". Der er også nogle i samme serie med får og mariehøns, rigtig søde og dejlig korte

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Tulle28 skriver:

Min store datter var omkring 14 mdr. da vi begyndte - det var faktisk også med "godnat søde sommerfugle". Der er også nogle i samme serie med får og mariehøns, rigtig søde og dejlig korte

Ok, den må jeg da have fat i så...

Anmeld

28. juli 2013

B&J

her begynde vi først da daniel næsten var 2 år... han gad bare ikke...

men så snakkede vi og pegede i møgerne istedet for..

nu læser vi bøger og synger sange super hyggeligt

Anmeld

28. juli 2013

Masig

B&J skriver:

her begynde vi først da daniel næsten var 2 år... han gad bare ikke...

men så snakkede vi og pegede i møgerne istedet for..

nu læser vi bøger og synger sange super hyggeligt

Ok. Fabian gider heller ikke rigtigt det med at læse bøger om dagen... Men har ikke forsøgt om aftenen endnu, tænker det måske går bedre når han ligger i sengen og ikke rigtig kan andet end at lytte....

Anmeld

28. juli 2013

B&J

Masig skriver:

Ok. Fabian gider heller ikke rigtigt det med at læse bøger om dagen... Men har ikke forsøgt om aftenen endnu, tænker det måske går bedre når han ligger i sengen og ikke rigtig kan andet end at lytte....

det håber jeg,

vi sidder altid med daniel i en stol på værelset også snakker og læser vi også bliver han puttet

hvor det sjove er når han sover ved min mor sidder hun bare og nynner for ham også vil han gerne over og sove

totalt bedste kærlighed

Anmeld

28. juli 2013

HopinWishin

Vi begyndte for en uge siden og vores datter er 11 mdr. Vi bladrer egentlig bare og jeg peger og fortæller lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.