Graviditet og dårlig mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

grinny

Månsson skriver:

Det er i hvert fald et bud hvis maven ellers fungere

Det gør den, så derfor regner jeg med det er noget ufarligt der har med graviditeten eller varmen at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

L&V

grinny skriver:

Det gør den, så derfor regner jeg med det er noget ufarligt der har med graviditeten eller varmen at gøre

Det tror jeg så absolut.. Men vend det da lige med læge eller jm for en sikkerhedsdkyld

Anmeld

28. juli 2013

grinny

Månsson skriver:

Det tror jeg så absolut.. Men vend det da lige med læge eller jm for en sikkerhedsdkyld

Gør jeg også hvis det forsætter 

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

indtid

Nej nej, ved godt det ikke var sådan ment  Tænkte bare lige på at jeg i forvejen ikke spiser meget så hvis jeg skulle sætte det ned ville det være ti rosiner ved hvert måltid  hehe

Tror heller ikke det er farligt, bare mega irriterende

Hehe ja det duer ihvertfald ikke
synes også i perioder har jeg læsset en tallerken mad op og så har jeg kun kunnet spise en håndfuld. Men så bliver jeg bare så lynhurtig sulten igen

ja forstår jeg godt det træls at vide man altid skal have et wc ved sig når man har spist

Anmeld

28. juli 2013

**Ønskebabyen

grinny skriver:

Er det noget der hænger sammen?

Jeg er 18+5 og jeg får simpelthen som mange mavesmerter og dårlig mave efter hvert måltid 

Jeg vil skyde på at der ca. går 30 minutter og så er jeg på toilettet  

Er det normalt? Eller kan det være noget jeg mangler? 

Er snart træt af det, det har stået på i snart 3 uger

Jeg døjer også med mave smerter og dårlig mave og jeg er 16+0 i dag.. Jeg har dog slået det lidt hen og tænkt det måske var pga. Klimaet. Vi er nemlig på Cypern og det er startet hernede.. Men det kan jeg godt være det fordi det hele trykker lidt ekstra..

I starten af graviditeten døjede jeg med meget hård mave, men nu kan man roligt sige at det er omvendt..

Anmeld

28. juli 2013

grinny

**Ønskebabyen skriver:

Jeg døjer også med mave smerter og dårlig mave og jeg er 16+0 i dag.. Jeg har dog slået det lidt hen og tænkt det måske var pga. Klimaet. Vi er nemlig på Cypern og det er startet hernede.. Men det kan jeg godt være det fordi det hele trykker lidt ekstra..

I starten af graviditeten døjede jeg med meget hård mave, men nu kan man roligt sige at det er omvendt..

Jeg tror også det er fordi der er mere pres på det hele  Men havde også overvejet om det var varmen da den har været slem de sidste 2-3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.