Pis. Hva så.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

Lotus86

På Statens Seruminstitut står der følgende:

Må man vaccinere en gravid eller ammende?
For begge typer af HPV vacciner bør vaccination udsættes til graviditeten er afsluttet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

mpr

Lotus86 skriver:

Hvorfor skulle det komme til at koste?

Fordi hvis hun ikke får den sidste inden årets udgang så skal man selv betale for den  

Anmeld

27. juli 2013

Lotus86

Chel1992 skriver:

Fordi hvis hun ikke får den sidste inden årets udgang så skal man selv betale for den  

Også i tilfælde hvor man er blevet gravid?

Anmeld

27. juli 2013

mpr

Lotus86 skriver:

Også i tilfælde hvor man er blevet gravid?

Ja så vidt jeg har forstået så er det uanset hvad for det er kun gratis indtil udgangen af 2013.. Det er også derfor der var reklame om at sidste mulighed for opstart var 1. juni  

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Lotus86 skriver:

Hvorfor skulle det komme til at koste?

hvis ikke du er begyndt på den inden den 31. juli kommer du til at betale for den

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Fuck med lort på... Jeg er igang med at gå den vaccine mod livmoderhals kræft og øh fuCk! Jeg har helt uplanlagt lavet 2 bragede klare streger på en test. 

Hva så? Skulle ha den 3. Vaccine sådan ca. Nu 

Du skal huske at du jo er begyndt på den, og derfor ikke kommer til at betale for den

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Chel1992 skriver:

Ja så vidt jeg har forstået så er det uanset hvad for det er kun gratis indtil udgangen af 2013.. Det er også derfor der var reklame om at sidste mulighed for opstart var 1. juni  

haha mystisk

ved vores læge står der det er til den 31 juli

Anmeld

27. juli 2013

Lotus86

Chel1992 skriver:

Jeg er altså sikker på det kun er hvis man ikke er startet op på den endnu.

Anmeld

27. juli 2013

Karla

Lotus86 skriver:

Jeg er altså sikker på det kun er hvis man ikke er startet op på den endnu.

Det kan godt være man kan lave en aftale med sin læge, men som hovedregel er den gratis til udgangen af 2013. Jeg selv er gravid og mangler mit 3. stik. Jeg spurgte min læge, og han sagde, at det var bedst at vente til efter endt graviditet, men hvis ikke jeg kunne nå det inden årsskiftet måtte jeg vælge, om jeg ville have den sidst i graviditeten eller selv betale for det sidste stik.
Jeg har så termin sidst i november, så regner med jeg kan nå at få det sidste stik i december, så den stadig er gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.