Pis. Hva så.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
20 svar
4 synes godt om
27. juli 2013

Anonym trådstarter

Fuck med lort på... Jeg er igang med at gå den vaccine mod livmoderhals kræft og øh fuCk! Jeg har helt uplanlagt lavet 2 bragede klare streger på en test. 

Hva så? Skulle ha den 3. Vaccine sådan ca. Nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

mpr

Anonym skriver:

Fuck med lort på... Jeg er igang med at gå den vaccine mod livmoderhals kræft og øh fuCk! Jeg har helt uplanlagt lavet 2 bragede klare streger på en test. 

Du må vente med den sidste for du må ikke få den sidste når du er gravid.. Det kommer til at koste men det er vel bedre end at der skulle ske noget med baby?

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

de siger vel man ikke må få den når man er gravid???

men jeg ville ringe til lægen og høre, for det er jo den sidste vaccine du mangler? så kan godt være der er undtagelser der?

Anmeld

27. juli 2013

Benjamins'mor

Så får du da bare bestilt en tid hurtigst muligt og får den.
Jeg tror altså ikke på man ikke må få dem som gravid, eftersom jeg fik ALLE 3 da jeg ventede min søn.

Anmeld

27. juli 2013

Laulund87

Ja så udsætter du bare sidste stik

Vi forsøger at lave baby nr 2 og jeg har fået 1. stik. Aftalen med sygeplejersken ved lægen er at vi venter med de sidste stik hvis jeg bliver gravid..

Anmeld

27. juli 2013

elluL

Benjamins'mor skriver:

Så får du da bare bestilt en tid hurtigst muligt og får den.
Jeg tror altså ikke på man ikke må få dem som gravid, eftersom jeg fik ALLE 3 da jeg ventede min søn.

Jeg har også fået min nr 2 og skal ha sidste stik om 2 uger. Er 30 uger henne. Så jeg ville også ringe til lægen, få bestilt en tid og selvfølgelig hører hvad han råder dig til.

Anmeld

27. juli 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg skulle også have mit tredje stik da jeg gravid, men som de andre skriver, så må man ikke få den imens man er gravid. 

Jeg fik det bare udskudt og skulle ikke betale af den grund, det var stadig gratis. Man kan sagtens vente  

Anmeld

27. juli 2013

Lotus86

Jeg fik også af vide at man ikke må få den når man er gravid, men at det ikke var noget problem at vente til efter fødslen.

Anmeld

27. juli 2013

Lotus86

Chel1992 skriver:

Du må vente med den sidste for du må ikke få den sidste når du er gravid.. Det kommer til at koste men det er vel bedre end at der skulle ske noget med baby?

Hvorfor skulle det komme til at koste?

Anmeld

27. juli 2013

morethanperfect

Altså min læge sagde man gerne må få den selvom man er gravid .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.