Hjælp til ammestop efter 10 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
16 svar
4 synes godt om
27. juli 2013

christina92

Hej damer

Tiger er godt 10 måneder nu, og vi er mentalt klar til at begynde på at stoppe amninge.

Tiger er dog ikke klar, hun er blevet MEGET bevidst om det og det er også en af grundede til vi vil stoppe nu, inden det bliver for svært.

Og så trænger jeg til at kunne gå på kur og træne uden at skulle tænke på mælkemængden

Så hvordan stoppede I ???

fik aldrig snakket med SP om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

MorDk

Nedtrapning eller en kold tyrker.

Med min søn blev det en kold tyrker simpelthen fordi han konstant BED mig i brystvorten. Jeg stoppede fra den ene dag til den anden UDEN problemer. MEN børn er jo forskellige.

Jeg ammer stadig min datter men ikke sååå meget om dagen meste eftermiddag/aften og nogle gange nat (jaja det der projekt stop nat pat gik sgu lidt i vasken, desværre) Tror hun bliver lidt sværrer at afvænne. SUK!

Sååå... følger liiige med også

Anmeld

27. juli 2013

christina92

MorDk skriver:

Nedtrapning eller en kold tyrker.

Med min søn blev det en kold tyrker simpelthen fordi han konstant BED mig i brystvorten. Jeg stoppede fra den ene dag til den anden UDEN problemer. MEN børn er jo forskellige.

Jeg ammer stadig min datter men ikke sååå meget om dagen meste eftermiddag/aften og nogle gange nat (jaja det der projekt stop nat pat gik sgu lidt i vasken, desværre) Tror hun bliver lidt sværrer at afvænne. SUK!

Sååå... følger liiige med også

Det er meget der er sådan her også  3 amninger i døgnet men hold op hun er afhængig af de spisninger!

Overvejer meget om en kold tyrker bliver en nødvendighed, for er ikke sikker på jeg kan trappe hende ned

Anmeld

27. juli 2013

MorDk

christina92 skriver:

Det er meget der er sådan her også  3 amninger i døgnet men hold op hun er afhængig af de spisninger!

Overvejer meget om en kold tyrker bliver en nødvendighed, for er ikke sikker på jeg kan trappe hende ned

Hvis du vælger en kold tyrker. Så skal du holde ved for ellers er det virkelig synd!

Anmeld

27. juli 2013

maria_wlt

christina92 skriver:

Hvis du er fast besluttet på en kold tyrker så kunne du måske få nogen piller som stopper mælkeproduktionen - Så er den skid slået som man siger.. 

Anmeld

27. juli 2013

LilleChelle

Her valgte han selv brystet fra som 8 måneders. 

Så jeg har heldigvis ikke stået der

Anmeld

27. juli 2013

christina92

MorDk skriver:

Hvis du vælger en kold tyrker. Så skal du holde ved for ellers er det virkelig synd!

Argh det er bare ikke løsningen  tror ikke det vil fungere for nogen af os for det er jo en fælles "afhængighed" 

Anmeld

27. juli 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Her valgte han selv brystet fra som 8 måneders. 

Så jeg har heldigvis ikke stået der

Det ville jeg ønske tiger også havde gjort 

Anmeld

27. juli 2013

MorDk

christina92 skriver:

Argh det er bare ikke løsningen  tror ikke det vil fungere for nogen af os for det er jo en fælles "afhængighed" 

Jamen så skal du ikke gøre det. Nu nævnte du det jo også selv. Men jeg stoppede (kold tyrker) fordi han bed mig. Men kan godt sætte mig ind i det du siger med "afhængighed"

Anmeld

27. juli 2013

LilleChelle

christina92 skriver:

Det ville jeg ønske tiger også havde gjort 

Det forstår jeg godt - det var så meget nemmere at han valgte at han ikke ville mere, end at jeg skulle vælge det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.