Igangsættelse på grund af svære ødemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

lineog4

Jeg har også i mine 4 graviditeter haft utrolig megrt vand i kroppen - og ja dårligt kunne gå af smerter i mine fødder. Kan huske med Lia som er født i november kunne jeg kun være i klipklapper (det var koldt). Men der var aldrig tale om igangsættelse da hverken blodtryk eller urin viste noget.

Jeg er blevet sat i gang de sidste 2 gange (40+4 og 41+0), men det var grundet jeg havde mistet og psykisk ikke kunne klare mere. Kan huske især med Liam 40+4 som kom ud som en basse på knapt 4800 frarådede de jeg blev sat i gang før 41+0 - kan selvsagt være de kan have anden indstilling hvor du er, men for.mig var det en kamp når d3t alene handlede om mit velbefindende. 

Held og lykke

line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

hekran

lineog4 skriver:

Jeg har også i mine 4 graviditeter haft utrolig megrt vand i kroppen - og ja dårligt kunne gå af smerter i mine fødder. Kan huske med Lia som er født i november kunne jeg kun være i klipklapper (det var koldt). Men der var aldrig tale om igangsættelse da hverken blodtryk eller urin viste noget.

Jeg er blevet sat i gang de sidste 2 gange (40+4 og 41+0), men det var grundet jeg havde mistet og psykisk ikke kunne klare mere. Kan huske især med Liam 40+4 som kom ud som en basse på knapt 4800 frarådede de jeg blev sat i gang før 41+0 - kan selvsagt være de kan have anden indstilling hvor du er, men for.mig var det en kamp når d3t alene handlede om mit velbefindende. 

Held og lykke

line

Tusind tak for dit svar. Mener egentlig også at det først kommer på tale ved f.eks. højt blodtryk og protein i urinen. Er indstillet på, at det bliver nogle lange uger. Har ligget et time i formiddags og igen her over middag, mens den mindste sov. 

Der er bare så mange ting jeg kunne tænke mig at gøre klar og forberede, men tror kun det kan lade sig gøre i vandret position. Denne lille basse er helt klart den, hvor jeg har været mest utålmodig, så mon ikke han bliver hver dag værd?

Anmeld

27. juli 2013

Carina:-)

De igangsætter ikke hvis der ikke er fare for dig eller barn.

Igangsættelse bruges kun ved gyldig grund som f.eks overtid og eller sygdom ved mor/barn .

Og det er jo også fint nok ,når man tager i betragtning at det ikke er sundt for barnet og heller ikke for mor  med en provokeret fødsel og heller ikke at komme før tid uden grund

Og nu ved jeg ikke om du har prøvet det før,men jeg har flere gange og det er ikke sjovt når kroppen ikke er klar...

Så hold ud

Anmeld

27. juli 2013

hekran

Carina:-) skriver:

De igangsætter ikke hvis der ikke er fare for dig eller barn.

Igangsættelse bruges kun ved gyldig grund som f.eks overtid og eller sygdom ved mor/barn .

Og det er jo også fint nok ,når man tager i betragtning at det ikke er sundt for barnet og heller ikke for mor  med en provokeret fødsel og heller ikke at komme før tid uden grund

Og nu ved jeg ikke om du har prøvet det før,men jeg har flere gange og det er ikke sjovt når kroppen ikke er klar...

Så hold ud

Tak for opmuntring  

Jeg er også indstillet på at gå tiden ud, men det er ved at være den sværeste og mest belastende tid i mit liv for mig og min familie, da min mand stresser over at blive færdig med vores hus inden fødslen. Han har en uges ferie tilbage og knokler igennem. Derfor har det været en hård ferie. Børnene har skam været søde, men der er bare ikke nok timer i døgnet til at slappe af, når man stadig har en familie at se til.

Kom ud, lille basse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.