Termin:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

Præcis det gør alligevel nok ikke den vilde forskel
Men hvornår vil du have termin ifølge lægen?

Det ved jeg ikke:0)

Han regnede bare på hjulet, og sagde jeg var 5+0 og jeg selv havde her regnet til 5+3. Så lægens termin må være den 15/3-2010 og Baby termin er 12/3-2010:0)

Men skidt, jeg venter og ser, blev bare nysgerrig:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Det ved jeg ikke:0)

Han regnede bare på hjulet, og sagde jeg var 5+0 og jeg selv havde her regnet til 5+3. Så lægens termin må være den 15/3-2010 og Baby termin er 12/3-2010:0)

Men skidt, jeg venter og ser, blev bare nysgerrig:0)

Ja det kan jeg da godt forstå ..
Men bliver da spændende og se den lille spire på skærmen på torsdag

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå ..
Men bliver da spændende og se den lille spire på skærmen på torsdag

Ja meget:0) Der er jo nok ikke andet at se end en lille sort klat og så forhåbentlig en masse blink:0)

Er så spændt, fatter stadig ikke en bjælde af det hele:0)

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Ja meget:0) Der er jo nok ikke andet at se end en lille sort klat og så forhåbentlig en masse blink:0)

Er så spændt, fatter stadig ikke en bjælde af det hele:0)

hehe nej, det gør man ikke lige i starten..
det er først når man har set den på skærmen, og hørt dens hjertelyd det begynder at blive virkeligt

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

hehe nej, det gør man ikke lige i starten..
det er først når man har set den på skærmen, og hørt dens hjertelyd det begynder at blive virkeligt

Ja, det bliver så skønt:0)

Det hele er også bare så anderledes denne gang:0) Da jeg ventede Asta var jeg jo helt alene, men nu har jeg jo min skønne mand, og det er så vildt at have en at dele det med. En der nusser maven, og spørger hvordan BABY har det, selvom det bare er en lille blyb, en der interesseret sig osv:0)

Så alt er så anderledes og underligt, men sknt:0)

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Ja, det bliver så skønt:0)

Det hele er også bare så anderledes denne gang:0) Da jeg ventede Asta var jeg jo helt alene, men nu har jeg jo min skønne mand, og det er så vildt at have en at dele det med. En der nusser maven, og spørger hvordan BABY har det, selvom det bare er en lille blyb, en der interesseret sig osv:0)

Så alt er så anderledes og underligt, men sknt:0)

hvor dejligt han er så intresseret i det allerede

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

hvor dejligt han er så intresseret i det allerede

Ja, det er han:0)

Han er meget interesseret, snakker ikke om andet:0) Det skal jeg huske at nyde:0)

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Ja, det er han:0)

Han er meget interesseret, snakker ikke om andet:0) Det skal jeg huske at nyde:0)

hehe ja ..
Min kæreste er også meget intresseret i det, desværre henter han bare rigtig mange oplysninger fra mænd, som ikke har en fløjtende fis idé om hvordan tingene er nu, og ikke for 10 år siden, og kommer derfor hjem med en masse ubrugelig viden, som jeg skal bruge mange timer på at overbevise ham om, at tingene ikke er sådan længere.. hehe lidt synd for ham.

Anmeld

13. juli 2009

Nanna1985

Jeg har taget den herinde fra.. Den sagde termin 3 September 2009, men jeg blev rykket til D. 1 September 2009, så der er ik den vilde forskel

Anmeld

13. juli 2009

baby2010

Jeg ville bare ønske der var en terminsberegner, som kunne "klare" en meget lang cyklus - fatter egentlig ikke hvorfor det ikke er muligt, det er jo i bund og grund en regnemaskine!?! 

Pardoksalt nok ved jeg præcis hvornår jeg havde ÆL, så jeg ved cirka hvornår barnet er undfanget, men den info kan man ikke taste nogen steder. hvilket er lidt en skam.... Jeg tror at både baby.dk og lægen er langt fra, da mine cyklusser er vildt lange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.