Termin:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken terminsberegner er efter Jeres erfaringer mest præcis:´0)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.647 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Valle81

Hejsa:0)

Når jeg regner termin ud her på BABY beregneren så er jeg 5+3, men ifølge lægen og hans hjul så er jeg kun 5+0 idag:0)

Hvilken beregning mener i er mest præcis efter i har fået termin og fået at vide hvor langt i er ved fx en scanning:0)

Kærligst fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Når jeg regner termin ud her på BABY beregneren så er jeg 5+3, men ifølge lægen og hans hjul så er jeg kun 5+0 idag:0)

Hvilken beregning mener i er mest præcis efter i har fået termin og fået at vide hvor langt i er ved fx en scanning:0)

Kærligst fra mig

De var begge 2 dage fra

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

De var begge 2 dage fra

Kan du beskrive:0)

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Kan du beskrive:0)

Både lægenshjul, og Baby's termins beregner sagde den. 8 januar, men til ultralyd fik jeg en termin den. 6 januar

Anmeld

13. juli 2009

Monski

Min læge sagde 8 uger, og da jeg var til scanning 2 uger efter var jeg 15+0, så min læge var langt fra tæt på

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

Både lægenshjul, og Baby's termins beregner sagde den. 8 januar, men til ultralyd fik jeg en termin den. 6 januar

aha:0)

Så er jeg med, ja mine falder jo ikke lige sammen, men mon ikke jeg bliver lidt klogere efter kontrolscanning:0)

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Så er jeg med, ja mine falder jo ikke lige sammen, men mon ikke jeg bliver lidt klogere efter kontrolscanning:0)

hehe mon ikke ..
Men det kan jo også være svært at beregne hvis du jo er en af dem som har en meget uregelmæssig mens

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

min læges og den her inde passede sammen men ikk i staten da jeg ikk vidst hvor langt jeg var henne., altså min læge spurgt hvornår jeg sidst hade haft mens og så rengede han ud sådan men han var en uge foran så hade åben bart ikk styr på min mens hehe

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

hehe mon ikke ..
Men det kan jo også være svært at beregne hvis du jo er en af dem som har en meget uregelmæssig mens

Det har jeg ikke, den er helt regelmæssig, nærmest på klokkeslet.

Men lægen regner jo efter sidste mens og en cyklus på 28 dage, det kan jeg også taste ind her, men BABY tager jo også det med ægløsning med i beregning, og det gør lægens ikke, og derfor kommer denne forskel:0)

Men hvad, tre dage fra eller til:0)

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Det har jeg ikke, den er helt regelmæssig, nærmest på klokkeslet.

Men lægen regner jo efter sidste mens og en cyklus på 28 dage, det kan jeg også taste ind her, men BABY tager jo også det med ægløsning med i beregning, og det gør lægens ikke, og derfor kommer denne forskel:0)

Men hvad, tre dage fra eller til:0)

Præcis det gør alligevel nok ikke den vilde forskel
Men hvornår vil du have termin ifølge lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.