Svar på optagelse sygeplejerske Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

esioul

Lucky05 skriver:

så er det ikke sikkert det er lige sådan .. Det er bare træls, at man ikke ved hvordan man skal forvente svar. Jeg er alt for spændt.. 

Tiden går såååååå langsom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Isabella_mor

Lucky05 skriver:

Er der nogen der ved om svaret på tirsdag kommer på mail eller brev? 

jeg har fået en mail om, at man kan læse på diverse uddannelses steder hvordan man får svar, men kan intet finde på ucl. 

Vi får svar via mail.  

Anmeld

26. juli 2013

sandramor

I min mail står der at uddannelses steder selv bestemmer om de sender brevet digitalt eller med post.....
Og hvis det er et afslag så kan man se det på e boks

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

sandramor skriver:

I min mail står der at uddannelses steder selv bestemmer om de sender brevet digitalt eller med post.....
Og hvis det er et afslag så kan man se det på e boks

Det stod også i min mail. Men der stod også, at man kunne læse på de forskellige uddannelses steders hjemmeside, hvordan man kunne forvente svar. Men kan ikke finde noget om den skole jeg har søgt ind på. 

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

Isabella_mor skriver:

Vi får svar via mail.  

Okay tak for det. Så vil jeg opdatere mail hele tirsdagen. 

Anmeld

26. juli 2013

Kamulla

nu er det ikke samme uddannelse.. da jeg blev optaget som bioanalytiker sidste år, fik jeg et brev... droppede den uddannelse og har søgt ind som lærer, og har fået mail om jeg kan tjekke det via et link d. 30.

Anmeld

26. juli 2013

sandramor

Lucky05 skriver:

Det stod også i min mail. Men der stod også, at man kunne læse på de forskellige uddannelses steders hjemmeside, hvordan man kunne forvente svar. Men kan ikke finde noget om den skole jeg har søgt ind på. 

Det r rigtig det stod der også i min... Jeg kan dog heller ikke finde noget som helst på deres hjemmeside

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

Kamulla skriver:

nu er det ikke samme uddannelse.. da jeg blev optaget som bioanalytiker sidste år, fik jeg et brev... droppede den uddannelse og har søgt ind som lærer, og har fået mail om jeg kan tjekke det via et link d. 30.

Forvirrende kunne det dog ikke bare være ens alle steder.. Man er temmelig spændt i forvejen. 

Anmeld

27. juli 2013

M (:

Lucky05 skriver:

Er der nogen der ved om svaret på tirsdag kommer på mail eller brev? 

jeg har fået en mail om, at man kan læse på diverse uddannelses steder hvordan man får svar, men kan intet finde på ucl. 

Jeg søgte ind på sygeplejerske ved VIA Univercity College, og jeg fik svar pr brev (:

Anmeld

27. juli 2013

Youngster

Det har jeg også fået. Kan man se svaret allerede kl 00.00 tirsdag? 

Jeg ved ikke om det kun er den uddannelse jeg har søgt, men jeg har læst mig frem til, at svaret først kommer op kl. 8 tirsdag morgen  

Og så er det forresten også individuelt fra uddannelse til uddannelse, hvordan man får svar. Jeg får en mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.