Svar på optagelse sygeplejerske Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
23 svar
7 synes godt om
26. juli 2013

Lucky05

Er der nogen der ved om svaret på tirsdag kommer på mail eller brev? 

jeg har fået en mail om, at man kan læse på diverse uddannelses steder hvordan man får svar, men kan intet finde på ucl. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Fenja09

Lucky05 skriver:

Er der nogen der ved om svaret på tirsdag kommer på mail eller brev? 

jeg har fået en mail om, at man kan læse på diverse uddannelses steder hvordan man får svar, men kan intet finde på ucl. 

Jeg tror man får et brev i postkassen - har selv søgt ind på studie og går stærkt udfra at det er sådan det foregår. Ellers burde det vel stå når man sender ansøgningen.

/Fenja

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

Fenja09 skriver:

Jeg tror man får et brev i postkassen - har selv søgt ind på studie og går stærkt udfra at det er sådan det foregår. Ellers burde det vel stå når man sender ansøgningen.

/Fenja

I den mail jeg fik, stod der at man også kunne få svar pr mail. der blev jeg i tvivl.. Det var forskelligt fra uddannelse til uddannelse.. 

Anmeld

26. juli 2013

Fenja09

Lucky05 skriver:

I den mail jeg fik, stod der at man også kunne få svar pr mail. der blev jeg i tvivl.. Det var forskelligt fra uddannelse til uddannelse.. 

Ok, jamen så må jeg være dig svar skyldig. Aner det ikke så. Jeg venter det i min postkasse, men kan da være at jeg skulle huske at tjekke min mail

Anmeld

26. juli 2013

Klumpe-dumpe

Jeg fik en mail om jeg skulle oprette en bruger på et medsendt link, så jeg kunne få besked via det.

Anmeld

26. juli 2013

esioul

Ariel skriver:

Jeg fik en mail om jeg skulle oprette en bruger på et medsendt link, så jeg kunne få besked via det.

samme her.

Og er det afslag ville det komme i e boks hvis man er tilmeldt post fra offentlige myndigheder.

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

Ariel skriver:

Det har jeg også fået. Kan man se svaret allerede kl 00.00 tirsdag? 

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

esioul skriver:

samme her.

Og er det afslag ville det komme i e boks hvis man er tilmeldt post fra offentlige myndigheder.

Er det ved sygeplejersken? Eller hvilken uddannelse? Det var nemlig ikke ens ved alle slags skoler...

Anmeld

26. juli 2013

esioul

Lucky05 skriver:

Er det ved sygeplejersken? Eller hvilken uddannelse? Det var nemlig ikke ens ved alle slags skoler...

Det er pædagog uddannelsen ved UCN

Anmeld

26. juli 2013

Lucky05

esioul skriver:

Det er pædagog uddannelsen ved UCN

så er det ikke sikkert det er lige sådan .. Det er bare træls, at man ikke ved hvordan man skal forvente svar. Jeg er alt for spændt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.