Forvirret.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
17 svar
1 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er enlig mor på kh, har et barn på 2 og venter nummer to til januar. Hvordan piller de ved min kh? - kan jo ikke sætte et spædbarn i dagpleje fra fødselen af og vil ikke kunne leve for mindre end hvad jeg får nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er enlig mor på kh, har et barn på 2 og venter nummer to til januar. Hvordan piller de ved min kh? - kan jo ikke sætte et spædbarn i dagpleje fra fødselen af og vil ikke kunne leve for mindre end hvad jeg får nu?

er ikke sikker på jeg forstår hvad du spørger om ?
hvorfor skal du klare dig for mindre end du har nu? det jo ikke fordi de tager penge fra dig fordi du får nr2

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

er ikke sikker på jeg forstår hvad du spørger om ?
hvorfor skal du klare dig for mindre end du har nu? det jo ikke fordi de tager penge fra dig fordi du får nr2

Den nye reform hvordan den vil ramme mig?

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Andre???

Anmeld

26. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Andre???

Nu kommer det an på mange ting men tag en snak med din sagsbehandler da hun vil kunne vejlede dig, kommer jo meget an på hvad du hører under, men tror ikke du falder i penge

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nu kommer det an på mange ting men tag en snak med din sagsbehandler da hun vil kunne vejlede dig, kommer jo meget an på hvad du hører under, men tror ikke du falder i penge

Hun er slet ikke til at snakke med. I den her kommune skal man gerne være to skridt foran dem og ser de deres snit til at "tage røven på en" så gør de det /:

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Er under 25 har min 9 kl. Og gået på VUC det sidste halve år.

Anmeld

26. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hun er slet ikke til at snakke med. I den her kommune skal man gerne være to skridt foran dem og ser de deres snit til at "tage røven på en" så gør de det /:

Sådan er det altså ikke skruet sammen. Men ja du har også et ansvar for at holde dig informeret. 

Anmeld

26. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Har du ikke en fagforening du kan tale med, tror dog ikke man falder i penge, hvis du er arbejdsløs burde du vel få barselsdagpenge
Får du kh nu eller ?

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har du ikke en fagforening du kan tale med, tror dog ikke man falder i penge, hvis du er arbejdsløs burde du vel få barselsdagpenge
Får du kh nu eller ?

Nej er ikke i fagforening er på kh nu ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.